האם אי פעם מרגישה אי-נוחות באמצעות איפור סביב אנשים שלא?

0 Comments

ובכן אתה?
לפעמים אני עושה, כמו גם את הדבר המצחיק הוא … רוב הזמן שבו זה קורה, אני סביב חברים קרובים, כמו גם משפחה.

זה עלה על דעתי בטיול בסוף השבוע שלקחתי לנאפה עם החברים שלי ג’ן, כמו גם סינדי לפני כמה שבועות.

פרסומת

אף אחד מהם לא ענקי לאיפור. למעשה, הם בקושי ללבוש כל סוג של בכלל, אז כאשר אנחנו מסתובבים יחד, במיוחד כאשר אנחנו הולכים למקום כלשהו, ​​כמו גם להישאר לילה, הם תמיד נראה מחכה לי להתכונן.

כמו, לילה אחד באותו סוף השבוע היו לנו הסתייגויות לארוחת ערב במסעדת שמשתה, כמו גם ג’ן, כמו גם סינדי היו מוכנים ללכת בעוד שתי דקות, כמו גם זה רק מאז שאני ממהר!

והאיפור שאספתי לעשות היה מינימלי, מדי. נמנעתי מלעשות את כל הריגמרולה שהייתי עושה בדרך כלל כאשר הולכים לאיזה מקום נחמד.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ללא שם: זה מעניין … ללא שם: אני בהחלט ללבוש פחות איפור כאשר אני סביבם, אבל זה לא מאז הם מדום או לעשות דברים כדי לגרום לי להרגיש לא נוח. אני מתכוון, אחד מהם עשוי לומר משהו כמו, “וואו! זה הרבה עבודה, “אבל הבננו זה את זה במשך שנים, כמו גם הם מבינים בדיוק כמה אני אוהב שיער כמו גם איפור.

לפעמים אני פשוט מרגיש קצת לא נוח כי אני לא רוצה להיות אחד עושה את כולם לחכות.

אני מרגיש קצת יותר לא נוח כשאני עושה את השיער שלי, כמו גם איפור סביב משק הבית, כמו גם מישהו קובע משהו כמו “כשהייתי צעיר, החברים שלי, כמו גם מעולם לא השתמשתי איפור”, או ” ללא שם: אתה כזה בחורה די! אתה לא דרישה ללבוש כל כך הרבה איפור “.

הממ … בסדר, תגיד תודה לך? אבל … אני באמת אוהב את זה.

אני תמיד מנסה להיות מתחשב, כמו גם זהיר לגבי מה שאני מדום כשאני סביב אנשים שאינם לא איפור מאז כל שלה, נכון? אני לא רוצה לפגוע ברגשות של כל אחד, אז במקום לקבל את כל העימות על זה, אני בדרך כלל רק לעשות בדיחה על זה עם משהו כמו, “קצת lipgloss אף פעם לא לפגוע באף אחד!”

לפעמים זה עדיין באגים לי קצת לשמוע את הערות האנטי-איפור, אבל זה לא שווה להיכנס להילחם. ללא שם: ניתן לשמור את זה כאשר יש דגים גדולים לטגן, אתה יודע?

פרסומת

מה איתך? האם אי פעם מרגישה אי-נוחות באמצעות איפור סביב אנשים שלא?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *