איפור כמו גם ערעור בלוג יום שני סקר, Vol. 494

0 Comments

כאשר כל מה שאתה רוצה לעשות הוא לנסות את כל טיפוח העור! בכיוון השעון מן הפינה השמאלית התחתונה: Giorgio Armani Ultimate Risewing מסכה, אלגנטיסטי כוח טעינה בלילה לחוץ סרום, Neutrogena הידרו לשפר את הסרום הידרוג, Neutrogena מהיר קמטים תיקון עבודה Regenerating קרם, קלרינס מסכה נוספת, קלרינס הידרה- Essential עשיר קרם – עור יבש מאוד, Starskin 7-see בוקר מסכה, Neutrogena Hydroboost Exfoliating Cleanser, Neutrogena מהיר קמטים תיקון עבודה בסרום, קלרינס כפול סרום, כמו גם algenist מפזרים הידרינג הגדרת ערפל

אז … מהו סקר יום שני?

ובכן, זה לא בדיוק סקר. זה הרבה יותר של מתפתח באופן קבוע (לומם?), קצת רישום אקראי של חששות אני כבר לשים את המבקרים בכל יום שני בבוקר במשך 10 (!) שנים. (זה כמו kickstart עבור המוח שלך.) תמיד נהניקנתי לקרוא את התשובות שלך בהערות, כמו גם אני מקווה שאתה נהיה קריאה שלי.

1. האם אתה אוהב לנסות מוצרי טיפוח העור החדש, או שאתה נוטה להישאר עם השגרה בדיוק?

אתה יודע, זה באמת תלוי בדיוק איך העור שלי עושה. אם אני פורצת כאילו הייתי בחודש שעבר – לצעוק החוצה לג’וליאן פצעון! – אז אני אחזור לשגרה שאני מבין עובד כדי להסיר את העור שלי, כמו גם אני אמשתי להישאר עם זה. עם זאת, כאשר העור שלי הוא די להסיר, כמו גם התנהגתי, אתה יכול להאמין שאני אשאר עם כל מה שאני משתמש, אבל לא, אני עדיין מקבל את הגירוד לנסות דברים חדשים, מאז אני looooove מנסה טיפול בעור חדש.

זה פשוט תלוי בדיוק איך כל מה שקורה העור שלי בכל סוג של זמן בתנאי.

פרסומת

2. מתי היתה הפעם האחרונה שיש לך חתול עליך?

ילדה. מתי אין לי חתול עלי? או, לצורך העניין, מתי אין לי קצת בעל חיים נצמד לי בסוג או אופנה? תמיד יש קצת בעל חיים על הברכיים שלי, על הירך שלי … זה בדיוק איפה אני בחיים אידיאל עכשיו, חחח!

אגב, כאשר הכרטיסיות היו עליי קצת לפני, הוא היה על הראש שלי, לידי. תמונה לשנייה.

3. גזר או מלפפונים?

ללא שם: אה … פיצה?!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אבל ברצינות, אני ההנחה שאני אבטול גזר, שכן כאשר אתה אוכל אותם עם חמאת בוטנים, זה התגלות. נסה את זה מתישהו. המוח שלך יהיה כל כך blown.

4. בדיוק איך אתה עם שמירה על צמחים בחיים?

תלוי במפעל! אני די נהדר אם הצמחים הם כל דבר אחר מאשר סחלבים כמו גם קקטוסים, וזה מוזר מאז הם אמורים להיות כמה צמחים תחזוקה נמוכה ביותר מסביב. אל תשאל אותי למה אני לא יכול לשמור אותם בחיים …

כל השאר, אבל אני נהדר עם!

5. האם זה מרגיש כמו סתיו אידיאלי עכשיו איפה אתה גר?

כן זה כן! זה מתחיל להיות chillier בלילה, כמו גם יש צמרמורת באוויר בבקרים. עצי האלון מתחילים גם להקטין את העלים שלהם.

שמעתי כמה נשים בתינוקות סיפור זמן בשבוע שעבר המדינה כי זה אמור להיות חם שוב השבוע, אשר אני לא מסתכל קדימה, אבל נראה.

ללא שם: אני כל כך מעל החום, אם כי … Gimme Boots, כמו גם צעיפים.

פרסומת

שיהיה לך נהדר, ידידי. יום שני שמח, כמו גם יש שבוע נהדר.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *