האפי שעון חול ליטוש נוזל הרבה יותר על תחביבים דברים שבישלתי

0 Comments

אוהב את זה.
זהו אחד מאותם מוצרים פנים שאתה צריך להיות בשלב מסוים ואת mindset להעריך. עם זאת, אם כיסוי מלא הוא ריבה שלך, לשמור על הליכה של גברת. עם זאת, אם אתה מחפש קונסילר כי לא נראה כבד נשאר מתוך קווים בסדר, להוסיף צעיף שעון חול ליטוש נוזל לרשימת המשאלות שלך בהקדם האפשרי!

לעור שנראה כמו עור

זה קונסילר נוזלי למחצה עם מפריך כף הרגל, וזה זמין בשש גוונים באוסף הקבע של שעון חול. בהתחשב בכך שזה שעון חול (אשר מציין יקר), זה לא בדיוק תקציב, כך צינור הוא 36 $. אתה מקבל נוסחה זה חינם של הרבה דברים, כולל …

פרסומת

פרבנס

נִיחוֹחַ

גלוטן

סולפטים

ננפרטקטורות

Phthalates

צבעים סינתטיים

Gmos

ניסויים בבעלי חיים

אני מנסה למזער את כמות המוצרים עם phthalates באוסף האיפור שלי (הנה למה), שהיא אחת הסיבות העיקריות למה אני משתמש בו. אני גם אוהב איך זה חיה בכיסוי דברים בזמן עדיין נראה טבעי.

אני לובשת את חול הצל מתחת לעיני, סביב האף שלי בפינות הפה שלי (אני nc42 ב- Mac, אגב). לעתים קרובות אני להגדיר את זה עם mac קטן mineralize skinfinish אבקה טבעית, ולעתים קרובות אני לא. כך או כך, העור שלי נראה כמו עור אמיתי, שהוא האסתטיקה שלי כיום בהתחשב בכך שיש לי סובלנות קטנה מאוד עבור כל דבר אטום או כבד.

האם ניסית פעם את Eclat הפופולרי של YSL? מוצר זה דומה, אבל כל כך הרבה יותר קל לתערובת, ואני חושב שזה נראה הרבה יותר טבעי. זה שווה את הזמן שלך כדי לדבוק במהלך הביקור הבא שלך שעון חול. אני בדרך כלל restock בסדורה, אבל אולטרה נושאת גם את הקו.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כמה מחשבות רבות יותר על תחביבים

ובכן, אנחנו שלושה חודשים לתוך 2022, ואני עדיין במרדף של תחביבים חדשים.

ללא שם: אני שמרתי לקרוא רק עבור הנאה, וואו! זה מדהים איך קריאה רק כמה דקות בשביל הכיף יכול לשנות איך אתה מרגיש. אני מוצא את עצמי עכשיו תשוקה. כמו, אני מרגיש פיזית אם אני לדלג על הקריאה שלי למשחקים. זה עושה אותי מאושר, אז אני הולך לשמור את זה.

ללא שם: ניסיתי משהו חדש בשבוע שעבר. הרמתי פאזל בחנות ספרים מקומית בעיר, של קופרפילד, ונאה בה כל כך הרבה. יש משהו מדיטטיבי מאוד על חיפוש חתיכות. קונור עזר לי גם כשהיתה במצב רוח.

אני לא יכול לחכות לעשות עוד אחד, אם כי אני רוצה שיהיה איזה סוג של שירות כמו ספריה עם פאזלים. אני רואה את עצמי נכנסת לזה, אבל הדבר האחרון שאני צריך זה הרבה יותר דברים בבית שלי, אתה יודע?

דבר אחרון. אני מבשלת את דרכי דרך ספר בישול!

קצת backstory: הייתי אוהב אפייה ובישול, אבל בשנה שעברה, זה היה bummed אותי החוצה.

עבור הרבה של 2021, אני שנאתי – כמו מלא עליז – עושה מזון. הייתי stoked בהתחלה להיות בבית ולבשל כאשר הכל נסגר בשנת 2020, אבל אחרי כמה זמן התחלתי להרגיש כאילו לקחתי במשרה מלאה במטבח מבלי להבין את זה. בשנה שעברה, הייתי לגמרי מעל זה, ואני הייתי כועס בכל פעם שהייתי צריך לבשל, ​​במיוחד בארוחת ערב (אני קורא לזה “זעם ארוחת ערב”).

בכל מקרה, לאחרונה התחלתי לבשל מנות חדשות, וזה עזר לי להרגיש פחות זעם. לצחוק בקול רם. הנה כמה דברים שעשיתי מ “קליל פיליפינית קל” על ידי רולינה קספר.

בשר פיקדילו (Giniliang Na Baka) עם בשר בקר, רוטב עגבניות וצימוקים
קל שרימפס קל (Ginisang Hipon) עם שרימפס, בוק צ’וי ושמן הים.

פרסומת

Happy Friday to you, and I hope you had a great week!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *