המוצר צועק: זיעה קוסמטיקה העור איזון טיהור טיהור

0 Comments

אלה קוסמטיקה רכה, מרקם זיעה בעור איזון טיהור טיהור מרגיש כמעט כמו מטלית טרי.
המגבונים הנפלאים האלה הם כמו מקלחת ניידת, שלאחר האימון, והם רכים חושיים. הם באים חבילות של 10 עבור $ 7 ו 30 עבור $ 18 מ זיעה קוסמטיקה.

הדבר שאני מבחין במגבונים המתמחים ביותר שלאחר האימון, במיוחד אלה שאומרים שהם בפנים * ו * הגוף, הוא שהם בדרך כלל נהדרים בדבר אחד, אבל לא גדול אחר, כמו שהם יהיו בסדר מנקים במהירות את צווארי ולמטה, אבל כשאני מנסה להשתמש בהם כדי לנקות את הפנים שלי, הם עוקצים או יעשו את לחיי מרגישים חזק אחר כך. או, הם יעזבו סרט כי גלולות למעלה כאשר אני שם על קרם הגנה או קרם BB.

פרסומת

רובם לא גדולים בשני הפנים והגוף – אבל אלה הם, אז אפילו למרות שאתה יכול להשתמש מגבונים לתינוקות או מגבונים איפור ישן כדי לנקות אחרי האימון שלך, אלה הם פשוט טובים יותר, heftier רך מהרגיל, כמו מטלית כותנה ממש טובה שמריחה כמו לבנדר ותה ירוק.

מקלחת ניידת שמתאימה בארנק שלך

חבילה של 10 היא 7 $.
אחרי אימון מזיע בשבוע שעבר, רציתי לרוץ למטרה בדרך הביתה, אז תפסתי אחד מהם, ניגבתי את פני, את הצוואר, בתי השחי, הרגליים – אתה יודע, כל האזורים המיוזעים החיוניים – והרגשתי באמת , באמת נקי, וחשוב, לא דביק לאחר מכן, וזה לגמרי שונה וטוב יותר ממה שהרגשתי אחרי הגוף האחרון שלי מגבונים חדשים עם גליונות מקלחת של יוני.

המגינות מכילות מים קוקוס, תה ירוק, ויטמינים ב ‘ו- E, ואני לא יודע אם זה הרוטב הסודי, אבל מה שזה לא יהיה, העור שלי מרגיש fab ואת hydrated אחרי שאני משתמש בהם.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כמו כן, כאשר אני משתמש בהם על הפנים שלי, אני לא מרגיש צורך אז לעקוב עם קרם. אני יכולה ללכת על הדרך העליזה שלי עם העור החשוף שלי, נקי. או, אני יכול לגעת עם קרם BB או קרן או אבקה או משהו אחר, שכן אלה לא משאירים מאחורי שאריות מעצבן כי מפריע איך מוצרים אחרים יהיה שכבת.

אם כבר מדברים על איפור, אולי, ייתכן שיהיה עליך להשתמש מסיר נוסף מבוסס שמן אם אתה לובש מסקרה עמיד למים. כי המגבונים האלה טובים, אבל לפעמים הם צריכים קצת עזרה הסרת דברים ארוכים.

פרסומת

אם אתה בשוק עבור דרך מהירה, comfy לנקות לאחר האימון שלך, מומלץ מאוד.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *