השיטה הפשוטה ביותר ללבוש שפתון אדום

0 Comments

-> גיליתי את השיטה המועדפת החדש שלך ללבוש שפתון אדום. ?
תשע פעמים מתוך 10, אני מעדיף ללבוש שפת עירום מאשר אדום, כי אני פשוט לא אוהב להציע עם הדיוק, בנאדם. אני לא רוצה לבלות את הזמן לאריזת שפתיים נקי או לטפל Liner שפתיים אדומות, או לתקן כל סוג של וונקציה עם קונסילר. אני רק רוצה לשים על כמה שפתון, במהירות, כמו גם להמשיך לחיות את החיים הטובים ביותר של החתול, חה חה!

להיות זה כפי שהוא עשוי, זה לא מצביע אני לא משתמש שפתיים אדומות מאז אני בהחלט לעשות! – במיוחד במהלך החגים. “זה בעונה לאדום, אחרי הכל, אז יש לי שיטה לעקיפת הבעיה ללבוש אדום כי אני אוהב בזמן האחרון, כמו גם אני מאמין שאתה גם.

פרסומת

הערה: זה קל מאוד.

אני כבר עושה את זה הרבה לאחרונה עם מטרופולין Decay סגן שפתון ב Tryst ($ 18), פוקסיה אדמדם שובה לב.

הנה זה ישירות מן הצינור. אין אניה, אין מברשת שפתיים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

מטורף עבור ארגמן (אבל לא את הזמן שנדרש כדי ליישם אותו)
אני כמו זה אדום מלא על עצמו, אבל זה לוקח קצת שומן מרפק כדי לקבל את כל מה אפילו, כמו גם לעשות את זה semi- בהגינות במכונית נע, שבו אני בדרך כלל לשים על צבע השפתיים שלי בימים אלה , מאז אני תמיד חותך את זה קרוב להגיע למקום כלשהו בזמן.

אז לאחרונה אני אתחיל עם שכבת שפתון עירום (פריחת ערעור כנה היא fave הנוכחי שלי, עם זאת כל סוג של עירום חייב לעבוד) במקום. ואז, אחרי שאני מקבל שכבה למטה, אני מיישם שכבה דקה של שפתון אדום על גבי, ישירות מן הצינור. ואז אני משפשף את שפתי יחד כדי לערבב הכל, כמו גם נוצות את הקצוות באצבע.

אתה יכול בהחלט לעשות את זה ברכב נעים, אני נשבע.

השפתון העירום מפזר את האדום, כמו גם מביא את העוצמה, אז אני עדיין מקבל את המהות של “חג חגיגי ארגמן”, עם זאת מבלי לעשות את הצעדים האחרים אדום בדרך כלל דורש.

“מבט סופי ז ‘

פרסומת

עשיתי את זה כמה פעמים עכשיו בחגיגות חג, כמו גם מפגשים כמו גם יש gotten אלא כמה מחמאות, כמו גם כאשר אני הולך אנשים עם התהליך, הם תמיד המומים בדיוק איך זה יעיל זה הוא. נסה את זה מתישהו!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *