ניו יופי שלל: Viseart, סמית & פולחן, R + Co, יופי Surratt, Shiseido וריטה חזן

0 Comments

סמית & פולחן לציפורניים lacquers בודהיסט מר (משמאל) ואת הצד הדחורים (מימין)
לא, ברצינות, זה מה שקית היופי מרגיש כמו בשבילי: אני לצוף מחוץ לגוף שלי, כשאני, כמו, בסדורה (או כל חנות היופי באמת), וזה הבא אני יודע, יש לי שקית מלא שלל יופי בידי, ואני יוצא מהדלת, ואין לי מושג מה בדיוק קרה! זה כאילו שאני נכנס למצב פוגה או משהו כזה.

אז כן. זה פחות או יותר מה ירד כאשר תפסתי כמה סיביות יופי בובס בסוף השבוע האחרון, כולל כמה דברים מן המכירה הספורה VIB.

פרסומת

זה התחיל עם Viseart נייטרלי מאט צללית צללית, OMG!

לוח מגפה ניטרלי viseart
אני כבר תאווה אחרי זה דבר לנצח. זה נמכר באינטרנט אבל החנות היו כמה לוחות על המדף, אשר לקחתי כמו סימן מקרי מן האלים היופי.

תפסתי אחד, הסתובבתי עם זה במשך 45 דקות, ואז הדבר הבא, אתה יודע, באם. אני מטייל מסופורה כדי לקבל יוגורט קפוא עם המריזול שלי, ואת הצבעים של היד הקטנה החמה שלי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

Surratt Beautyly Lash Curler (משמאל) ו SHISEIDO ריס Curler (מימין)
גם אני תפסתי כמה curlers lash. לאחר שקראתי את כל ההערות ברשימת התשוקה של השבוע שעבר, לא יכולתי להחליט בין השסיסי או את הסורט, אז יש לי את שניהם. אני מניחה שאם יש אחד שאני לא אוהב כמו השני, אני יכול לשמור את זה כמו גיבוי. #makeuphoarderisses.

עד שאני יכול להבין איך לצבוע בהצלחה את השיער שלי מבלי להתמודד עם זה, אני תמיד ולתמיד לשמור על אספקה ​​של ריטה חזן שורש לגעת למעלה קונסילר על היד.

ריטה חזן קורס קונסילר – מגע למעלה תרסיס
לא הצלחתי למצוא אותו על המדף בהתחלה ונבהל, אבל אז שאלתי את אחד המקושבים בבקשה להסתכל במגירה הקטנה שמתחת לתצוגה, ובתוכו היו כמה תוספות. אף פעם לא כואב לשאול, נכון?

הספורה Vib טובים

ללא שם: אום, כך … ללא שם: כל חוויית היופי מחוץ לגוף לא עצר שם. למחרת, תפסתי כמה פולחן מסמר פולחן מן נחושת החלל, הצד הדבורה ואת הבודהיסט המר, צינור של R + CO צלילה גבוהה, כי אני לגמרי ניקתה את המדגם Salsa בגודל כי חבר שלי אליס מחוברת אותי, ועכשיו אני מכור לחלוטין.

R + CO צלילה גבוהה

פרסומת

האם תפסת כל יופי חדש לאחרונה?

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *