מה לעשות עם גלית נצנצים אתה אף פעם לא, פעם להשתמש

0 Comments

מה אתה יכול לעשות עם זה?
אני אוהבת נצנצים, אבל אני מבינה שזה לא משהו שכולם אוהבים.

אני מתכוון, הלוואי שכולם אהבו את נצנוץ. איך אתה לא יכול לאהוב נצנצים? בסדר, בכל מקרה, sidetracked …

פרסומת

לפעמים, כמו בפלטות כמו טום פורד חורף Soleil עין וצבע הלחי בחום, יש צל אחד נצנצים שאתה פשוט לא יודע מה לעזאזל לעשות עם, אז אתה פשוט לעזוב את זה שם … אבל בחייך! אתה חייב להראות כי נצנצים קצת אהבה.

חזור אחרי: “אני יכול ללבוש גליטר!” אתה יכול ללבוש נצנצים. אתה יכול! אני יודע שאני אומר את זה כל הזמן ועליו להישמע כמו שיא שבור, אבל אני באמת מאמין שכולם יכולים ללבוש נצנצים.

הדבר שיש לזכור הוא שאתה לא צריך ללכת כל החוצה. אתה לא צריך לטעון את המכסים שלך עם זה. אתה יכול להשתמש רק קצת.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

במקום מברשת, להשתמש באצבע שלך. רק להפעיל אותו על פני המחבת, או לעשות את המעגלים הקטנים בו, ואז קלות לטפיחות כי על גבי צללית נוספת.

פאט, פאט, פאט …
אתה יכול גם ליישם קצת על מכסים חשופים, אבל הדרך הקלה ביותר להשתמש צל נוצץ כי אני לא יכול למצוא עוד שימוש הוא לטפוח זה על גבי צללית אחרת אני לובש.

טופץ עם אצבע עובד היטב בשביל זה. זה מקבל את הקטנות נצנצים קטנים מופץ באופן שווה, כמו גלקסיה נוצצת, ואתה תקבל ניצוץ מדהים, עדין.

לפני: הסטנדרטי שלך ברונזי חום נראה …
ואחרי! – לקחתי את נצנוץ מן קו הרצועה שלי עד עצם המצח שלי, כי זה איך אני לגלגל בימים אלה …
Glitter לא צריך להיות “הדבר הזה,” כמו זה מלא, דבר מתוזמר, שבו אתה צריך להרטיב את המברשת שלך, ואז לארוז את כל glitter על המכסים שלך.

זה לא! זה לא צריך להיראות סופר בלינגי או ללכת על הדף, וכאשר אתה משתמש באצבע שלך כדי לטפוח על המכסים שלך (במקום מברשת), זה מאוד מתוחכם.

כמה גבוה אתה לוקח את זה לגמרי תלוי בך, אבל בדרך כלל, גבוה יותר אתה לוקח את זה את המכסה, יותר דרמטי נראה נוצץ. אם אתה רוצה נצנצים עדין, להתחיל בשורה Lash שלך, לעצור ממש לפני שאתה נכנס לקפל.

בתמונות האלה, הלכתי כל החוצה (כי ככה אני רול). הלכתי משורת הריסים שלי עד עצם המצח שלי – שאתם חושבים שיוציאו קריי, אבל אני חושבת שזה עדיין די מתוחכם.

נסה את זה מתישהו! השתמש באצבע שלך ולטאט, פאט, פאט. תן את הצל הזה נצנצים אתה מתעלם קצת אהבה.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

פרסומת

נ.ב. בסדר, אמת? one of the reasons I’m so into glitter at the moment is because I’m hoping that it distracts people from the hardcore dark circles I’m rockin’.

את coywolf הוא שיניים! The poor thing was up all night long, which means that I was up all night, too.

It’s been a very interesting few days. It’s taking me back to her itty-bitty baby-hood when we weren’t getting any sleep.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *