מוראד מהיר קולגן אינפוזיה עבור שפתיים: בדיוק איך לעשות שפתון נוזלי עבודה … לבסוף!

0 Comments

שפתון נוזלי מאט כבר בולט להפליא לאחרונה … כי הם נהדרים! הם פיגמנט מאוד, כמו גם טווח ארוך, אבל טוב שלי, הם יכולים להיות ייבוש! אני תמיד מתנסות עם שפתון שונים כי אני יכול ללבוש מתחת להם, כמו גם אני מאמין שאני כבר לגיל את המוצר הטוב ביותר שכבת.

מוראד מהיר קולגן אינפוזיה עבור שפתיים ($ 24) הוא בדרך כלל כמו בסרום על השפתיים שלך. יש לו את המבנה המיוחד ביותר שמטופח אידיאלי פנימה חמש שניות לאחר החלתו, זה נראה כאילו הוא נעלם, אבל השפתיים שלי מרגיש שיטה רכה.

פרסומת

האמנתי שניסיתי כל שפתון מתחת לשמש (ו, להיות כנים, כולם נראים באמת דומים לי), אז לא ציפיתי שזה יהיה שונה בהרבה. עם זאת הוא. הוא מייצר את הבסיס הטוב ביותר עבור שפתון נוזלי מאז בדיוק כמה דקות זה עדיין להיות לחות במיוחד.

עכשיו, בשיעור הריבית של גילוי מלא, אני צריך לציין כי זה לא משווק כמו פריימר שפתיים. למעשה, יש לו קולגן, חומצה היאלורונית, כמו גם חמאת שיאה, אשר כולם ציינו כדי שמנמן, כמו גם חלקה, כמו גם זה בהחלט חלק השפתיים שלי, כך שאני יכול לדווח בשמחה כי זה עושה את זה.

פרסומת

האמת שזה כזה המשחק הטוב ביותר עבור שפתונים נוזליים הוא רק בונוס, lol. תמיד יהיה לי מיקום בלב שלי עבור אלה שפתיים כבדות (אשר אני אוהב לשים לפני המיטה), אבל אם אתה רוצה משהו יהיה לחות את השפתיים שלך מבלי להתערב השפתון שלך בכל דרך או לעזוב שאריות, זה בהחלט.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

מוראד מהיר קולגן אינפוזיה עבור השפתיים מוצע בספורה עבור $ 24, אז זה בהחלט לא זול, אבל זה עובד, כמו גם זה הדבר היחיד שניסיתי כי עושה שפתון נוזלי ממש נוח!

ניסית את זה? מה אתה משתמש כדי להפוך שפתון ארוך טווח הרבה יותר נסבל?


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *