רכש אוויר קסם Texturizing רסס מריח הרבה כמו נצח לגברים

0 Comments

ווליר האוויר מרקם קסם ריססו על אמצע פיר עבור נפח ולהרים עבור הגלים שלי
בכל פעם שאני מקווה באתר הרוקר (הם קו שיער נישה, קריסטין דייוויס הוא הדובר שלהם), אני מרגישה כאילו אני אקבל מוצרים ב -2 בבוקר בטירוף נדודי שינה, כי יש משהו שעולה לילה מאוחר “כפי שניתן לראות בטלוויזיה” על זה …

חלק ממני שאוהב infomercials מרגיש את זה.
זה תרסיס סטיילינג מסוים הוא חלק של מערכת רב שלב עבור נפח, אבל אתה יכול גם להשתמש בו כמו מוצר עצמאי, וזה איך בדקתי את זה.

פרסומת

רכש אייר קסם Texturizing תרסיס ($ 34, 10.1-OZ. בקבוק)

מריח הרבה כמו נצח לגברים, ולכן, מזכיר לי לצאת עם החבר’ה מזיע, מגושם במכללה.

ללא שם: הו, אלוהים … ללא שם: הייתי אז התינוק בחזרה. מה לעזאזל אני יודע?!

רכש אוויר קסם Texturizing תרסיס מוסיף מרקם ומרים הכל (שורשים, אמצע פיר, מסתיים, הכל!) לתת את השיער שלך הרבה יותר נפח, וזה עושה זאת מבלי להפוך את הסגנון שלך לתוך קסדת השיער של שנות ה -80.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

“הוסף להרים מיידית, מרקם ונפח מסובך, ולהרחיב את החיים של סגנון השיער שלך עם תרסיס סטיילינג רב תפקודי. מופעל על ידי Exclusive Airweight Technology ™, אוויר קסם תרסיס תרסיס הוא חלק texturizing תרסיס, חלק Sheer להחזיק תרסיס עם קליטת שמן נכסים לרענן, ולהרחיב את החיים של סגנון הגוף המלא שלך. ללא גופרית. ללא פרבן. צבע בטוח. טִבעוֹנִי.”

– Volaire.com.

לא לומר שאתה עדיין יכול להפעיל את האצבעות שלך דרך רעמה שלך כאשר אתה משתמש בו, כי החוטים שלי מרגיש נוקשה. יש בהחלט את התחושה כי זה נעילת sh * לא להשאיר שכבה של “דברים” יושב על השיער שלי, וכאשר אני מקווה למקלחת בלילה, קשה להתרחץ … אני צריך שמפו פעמיים.

אבל הכרך שם בשבילי, וזה מסיבי. אני משרטת את הקצוות כל כמה שעות כדי להחיות אותו ולעשות את רוב התהילה השיער הזה.

רכיבים
Hydrofluorocarbon 152a, אתר Dimethyl, אלכוהול Denat, VP / VA Copolymer, Triticum Vulgare (חיטה) שמן קמח, פרסה Gratissima (אבוקדו) תמצית Mosciformis תמצית, תמצית פיליפנדולה, תמצית פקואה, Helianthus annuus (חמניות) זרע תמצית, amp-isostearoyl הידרוליזה חיטה חיטה, גואר hydroxypyltrimonium כלוריד, חומצה לינולנית, חומצה לינולאית, Zeolite, עמילן אלומיניום OctenyLsucinate, Acrylates Copolymer, PVP, Acetyl Triethyl Citrate, Peg / PPG-17/18 Dimethicone, Polyglyceryl -3, Benzophenone-4, Sorbitol, חומצה מוריסטית, חומצה פלמיטית, חומצה סטארית, גליצרין, אתילקסילגלייצרין, גליקול בוטילן, פרופילן גליקול, Polysorbate 60, אלכוהול בנזיל, מגנזיום קרבונט, חומצת לימון, מים (אקווה), אשלגן סורבטה, Phenoxyethanol , Butylphenyl Methylpropional, Linalool, קינמיאלי הקסיל, Citronellol, לימונאן, ניחוח (Parfum)

שלי texturizing תרסיס זהב קונבנציונאלי בימים אלה הוא תאווה זהב אוריב (נפח hefty ומרקם, לא יצוק לבן, מריח טוב, רך להחזיק, קל לשטוף, לסיים מבריק … אז הרבה דברים נהדרים.), ובעוד רויר מביא אותו עם נפח, אני חושב של Oribe הוא טוב יותר. וזה לא עושה את השיער שלי מרגיש נוקשה, כדי לאתחל, למרות שזה משוגע $ $ $ $.

פרסומת

2 מתוך 5 לבבות.

האם ידעת? הנה שיער שמירת שיער גרזן אני משתמש כל הזמן: אני סגנון השיער שלי לפני שאני הולך לישון בכל פעם שאני יודע שלא יהיה לי הרבה זמן כדי להתכונן למחרת בבוקר. ביסודו של דבר, בלילה הקודם, אחרי פיצוץ ייבוש וסוגי שיער שלי עם ברזל מסתלסל עבור גלים רופפים, אני אפס תרסיס texturizing לשורשים ואמצעית (להרים), ואז אני אשים אותו לחמניה רופפת ובטוח את הלחמנייה עם סקרני. ואז, בבוקר, אני לוקח את לחמניה, מפעילה את אצבעותי מבעד לגדוטים שלי, ואני טוב ללכת.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *