מדהים שעון החול האמיתי מתכתי Strobe תאורה לוח

0 Comments

הדגשת לחיים לנצח לבבות בכל רחבי הארץ!
כאשר אני סוף סוף להיכנס Valhalla לאחר הלוויה ויקינג שלי, אני רוצה ללבוש רוז זהב לוסנט Strobe אור מן השעון החול של הסביבה מתכת strobe תאורה (62 $ זמין meow) על הלחיים שלי. התוכנית שלי היא להתגלגל לחיים שלאחר המוות נראה כמו פאט מקגראת עצמה זוהר שלי @ss למעלה.

מן המחבת בצד שמאל: שימרי ורוד מוחלט Strobe אור, זוהר זהב טהור אור strobe ו shimmery רוז זהב לוסנט strobe אור
אני יכול לטפוח פאט-פאט ותערובת תערובת של אלה המדגישים על פני הפנים שלי פנים כל היום, ואני יודע שזה מוזר לומר כי, כפי שאתה יודע, אני לא המעריץ הגדול ביותר של סימון מתכתי כי זריקות זאב ו catcalls כמו שאתה מתאר במורד הרחוב, אבל את מתכת בצבע זה הם קסומים. ללא שם: כן, הם מבריקים, וכן, הם בהירים, אבל דגני אבקה כמעט בלתי נתפסים. הם אפילו עדינים מאשר החלקיקים של הבקה נוצץ העור perfectected אבקת הדגשים, וזה תוצאות זוהר קרן גבוהה זה נראה קרם ויקר. וזה תמצא נדיר, ידידי!

פרסומת

השפתיים היא Mac Lipglass ב N-U-D, והעיניים הן באדיבות של קווין Aucoin ביצוע פנים ספר היופי.

אז, גם כאשר אתה מיישם אותם על העור שיש לו קווים בסדר (כמו – * ahem * שלי), במקום להיראות כאילו אתה פשוט dumped בדרך כלל דלי של אבקת הדגשה קפוא על קמטים המתנע שלך, וזה מה שקורה בדרך כלל מתי אני לובשת מתכת על עצמות לחי שלי, את העור שלך נוצץ ו זוהר בלי לקרוא תשומת לב לאזורים אלה שאינם חלקים חרסינה.

אני לובשת אור לוסנט סטרוב על לחצוות הלחיים העליונות שלי במורד גשר האף שלי.
תמונה Mac דשא או פנינה, אבל כמו אבקה במקום פורמולה בסיס קרם קלאסי. זה איך נראים אלה. זה ברק עדין, אבל עדיין ברק גלוי, וברגע שהעין שלך מוצאת את זה, אתה לא יכול להסיט את מבטו. הם כמו אגרטל קריסטל טיפאני – יקר (62 $!) ו מדהים – והם לתפוס אור מכל זווית.

מה אם אמות הדגשת הפך לדבר?

אני משתמש באצבעות שלי ליישם את הדגשים האלה, בדיוק כמו בסרטון זה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

פרסומת

Ambient Metallic Strobe יש שלושה גוונים – ורד, זהב וזהב ורדים – כל אשר חדש ובלעדי לצבעים. אתה יכול למצוא את זה עכשיו ב מונים שעון חול עבור $ 62, אשר, כן, הוא בנאנאס לגמרי, אבל תן לי להגיד את זה עוד פעם אחת: מדגיש ראוי לוויה ויקינג.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *