מה אני כבר משתמש כדי לשקם את הציפורניים שלי לאחר quitting ג’ל מניקור

0 Comments

בכיוון השעון מלמעלה: לורן B יופי ליטוש Handcrub ($ 20, 2 עוז), 21.55 $, 28 עוז), CIIK לונדון מיני מסמר טיפול באביר בשריון נוצץ ומכון מסמר ($ 10.50, 0.17 עוז), מסמר קסם hardener ומרכך ($ 6.50, 0.25 עוז).
כמו כמה מכם אולי זוכרים, לא מזמן, כתבתי חתיכה קצרה על הניסיון לפרוש את ג’ל מניקור. ובכן, זמן קצר לאחר מכן, עשיתי את זה! לקחתי אותם את עצמי בבית … וזה היה נורא, ואני לא מתכוון נורא במונחים של איך הציפורניים שלי היו מרגישים לפני שהוצאתי אותם. אני מתכוון נורא במונחים של “הציפורניים שלי למעשה לפגוע במשך כמה ימים אחר כך, וזה לקח במשך חודש עבור אותם כדי להראות כל סימנים גלוי של שיפור”.

כדי לסכם, הנה תמונה (רעה, אמנם) של מה הציפורניים שלי נראה מיד אחרי שהסרתי את ג’לים שלי לפני כחודש.

פרסומת

להיות הזהיר, זה לא יפה.

תמונה מאותו לילה הסרתי את מסמרים ג’ל שלי; נשארתי עם ציפורניים רזה, ציפורניים, כאבים.
מאז הלילה הגורלי הזה, ניסיתי לטפל טוב בציפורניים שלי כדי לעזור להם להתאושש. הייתי בסאלי יופי אספקת רק לאחר הסרת הגללים ושאל עובד להמליץ ​​על מוצר לציפורניים גמילה לאחר הסרת ג’לים, והיא מומלץ מסמר הקסם hardener ומרכך.

היא אמרה לי להשתמש בו לשני שבועות מלאים בלי שום דבר אחר על הציפורניים שלי, ואז אחרי זה כדי להמשיך להשתמש בו כמעיל בסיס, שעשיתי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

לאחר שבועיים הראשונים, הציפורניים שלי לא מרגישים כל כך הרבה יותר טוב, אז אני גם הוסיף כמה מוצרים אחרים כדי לתקן את ג’ל מניקור ארסנל, כולל אלה מיני טיפולים מ CIIT לונדון מתחת …

CIIT לונדון אביר בשריון נוצץ (משמאל), CIIT לונדון מסמר חדר כושר (מימין), מסמר קסם hardener ומרכך (למעלה)

מיניס CIIT סייעו ביותר, אני חושב. אני משתמש בכושר מסמר ואביר בשריון נוצץ. מסמר כושר עובד כמו מאמן אישי עבור מסמרים חלשים, בעוד אביר בשריון נוצץ מועשר עם שמן מרולה עבור מסננים בהירים יותר.

כמו גם באמצעות טיפולים לונדון ciate, אני כבר לוקח טיפול מיוחד כדי לשמור על הידיים שלי ו cuticles היטב hydrated.

קרם האף הנוכחי שלי היה אחד מבושם של זיתים מעל ספנאורה, אשר קיבלתי כמו מתנה חג המולד מן הסלון הלכתי כשהייתי עדיין מקבל מניקור.

בסיס שמן הזית הוא המישור המושלם, וריח הזית אינו מכריע מדי. זה קרם גדול לשים לאחר השימוש Lauren B. יופי יד ליטוש לשפשף, אשר כבר עוד תוספת חדשה לאוסף שלי.

חרוזי סופר בסדר לעשות עבור עיסוי יד מעולה …
Lauren B. יופי Scrub מכיל תערובת של חרוזי שמן בסדר, חומצות אמינו, ויטמין E, חמניות ושמנו אלו, ואני בדרך כלל לתת לי את הידיים לשפשף טוב עם זה אחרי המקלחת שלי כי זה משחזר כמות טובה של לחות.

פרסומת

הציפורניים שלי עדיין יש דרך ארוכה ללכת לפני שהם איפה אני רוצה שהם יהיו (כלומר, בחזרה לא לקלף וללא מסמרות איומות בהם), אבל עבור התייחסות, הנה מה הציפורניים שלי נראה היום.

הציפורניים שלי היום: עדיין דהוי ועם כמה חריצים בהם, אבל הם משתפרים! – והם התחילו לגדול שוב.
הם עשו התקדמות, אבל אני חוששת שהם עדיין קצת דהויים וחלשים. אבל לפחות הם לא פורצים על טיפה של כובע יותר!

האם אתם יש לך הצעות עבור מוצרים או דברים לעשות כדי rahabilitate הציפורניים שלך לאחר לובש אקריליק / ג’לים במשך זמן רב? כל טיפולי ציפורניים קדושים? אנא הודע לי אם אתה עושה!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *