אני רוצה את המגפיים האלה …

0 Comments

ההצדקה שלי עבור אלה נעלי הנסיעה לארוז בצבא אדום (הם $ 150, OMG!) על ידי האנטר הוא כי אל ניניו מגיע / כמעט כאן, ואני לא עומד להתעסק עם אל ניניו, בנאדם.

אם ניניו הולך לשחרר את זעמו על הרגליים שלי ואת האזור שמסביב, אני צריך להיות מוכן. בנוסף, שלום! – הם אדומים, אז הם יתאימו Mac Velvetease עיפרון שפתיים בכל דבר הולך, השפתון האדום האהוב החדש שלי.

פרסומת

לאחר מגפי גשם אדומים כדי להתאים את השפתון האדום שלך הוא בעל חשיבות עליונה! אני יודע שאתה מרגיש אותי על זה!

כמו כן, הם תואמים את נשיקות השפתון האדום הקטן על סוודר זה קיבלתי מאפונה בחודש האחרון (על מכירה, HAAY).

אני לא מצליח למצוא את זה באתר שלהם יותר, אבל אם אתה זז על ידי זה, זה יכול להיות על המדף בחנויות שלהם (הנה קישור לאיתור החנות שלהם). זה חם, נוח, לא מגרד (כי לאף אחד אין זמן עבור סוודרים מגרד), ואני עדיין רוצה ללבוש את זה אם לא הייתי בהריון.

אז, בחזרה המגפיים … קבל את זה! לאחר התאווה אחריהם וחלמם עליהם (והחזקת כרטיס מתנה של נורדסטרום במשך חודשים), אני סוף סוף בחרתי שאני עומד למשוך את הקבוצה באינטרנט היום, אבל כאשר בדקתי את האתר שלי 7 נמכר לחלוטין.

שברון לב!!!

האם כל אחד מכם צרכנים מתמצא יש לך טריקים כדי לעקוב אחר מוצרים nordstrom כי הם ציינו כמו נמכר באינטרנט? חשבתי לקרוא לחנות לבקש מהם לבדוק את אחד המחשבים כדי לראות אם יש להם גודל 7S שניתן לשלוח לי? האם זה עובד אי פעם?

פרסומת

הממ …

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *