מהו המספר המינימלי של מברשות שאתה צריך לעשות איפור שלם להסתכל להתחיל כדי לסיים?

0 Comments

בעולם אידיאלי … אבל אחד שבו אין לך שישה תריסר מברשות שונות, מהו המספר המינימלי המינימלי של מברשות איפור אתה צריך בנוחות לעשות איפור שלם להסתכל מתחילתו ועד סופו?

בשבילי זה ארבעה. למעשה, אני יכול כנראה לברוח עם שלושה, אבל ארבעה הוא מספר הקסם שלי, והם יהיו …

פרסומת

1. מברשת אייליינר זווית, אשר אני יכול להשתמש כדי למלא את הגבות שלי (אני בחזרה על בעיטה באיכות-a-a-bow-bowing) ואת קו קו הריסים העליון שלי.
לראות מה אני עושה כאן? זה טירוף multitasking, יו! אני אוהב את nars # 47 מברשת אייליינר זווית (זה splurge ב 28 $, אבל Dayum! – זה תמיד עושה את אניה מכונף שלי, ואני ממליץ על זה למתחילים כל הזמן). טוב OL ‘Mac 266 הוא עוד אחד נהדר.

2. מברשת מעימה מתחדדת, אשר הייתי משתמש כדי לקבל במהירות צבע בסיס בכל מעל המכסה. ואז הייתי מנקה את זה על ידי הפעלתו על פני מגבת נייר לפני השימוש בו שוב כדי למזג את eyeshadow שלי.
ו, כל עוד אני לא עובד עם כל צבעים כהים או בהירים כמו בלוז, ירקות ו סגורים, זה יכול גם להכפיל כמו מברשת פנים הדגשת.

עכשיו Laura Mercier עושה את הגירסה האהובה עלי של סוג זה של מברשת, אשר היא מכנה מברשת קוקו.

3. מברשת צללית מכוסה, אשר הייתי משתמש עבור עבודה לקפל. חחח! – “לקמט עבודה”. עושה את זה נשמע כאילו אני בונה mousetrap טוב יותר או משהו.
אני גם משתמש זה אחד כדי להפעיל צל לאורך שורות Lash נמוך שלי. Mac עושה האהוב על המתנה שלי, 217. אני מחשיב את זה חיוני מוחלט בתיק איפור.

4. מברשת פנים בגודל בינוני, אשר הייתי משתמש כדי ליישם את כל הדברים שלי בפנים (אבקה, highlighter, ברונצר וסומק) כי זה לא רק לקחת כפר, אנשים! זה לוקח אומה קטנה!
אני באמת אוהב את MAC 128 פיצול סיבים לחיים מברשת כי אתה מקבל הן סיבים טבעיים (טוב עבור מוצרי אבקת) וסיבים סינתטיים (הטוב ביותר עבור מוצרים קרם) באותו ראש מברשת, אבל אני בדרך כלל פשוט להשתמש בצד אחד כדי ליישם את המוצרים שלי ולאחר מכן תערובת עם האחר.

אתה ממש מקבל שני מברשות אחד!

אני מניח שהנושא כאן הוא ריבוי משימות … אני אוהב מברשות שעושים מקומות עבודה שונים.

פרסומת

מה איתך? כמה מברשות רבות אתה צריך?

מהו המספר המינימלי של מברשות שאתה צריך לעשות איפור שלם להסתכל להתחיל כדי לסיים?

0-3.

4-7.

8-11.

12+

צפה בתוצאות

טעינה …

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *