בדיקת: עוד צינור של אבן מינרלים sunscreen, Danessa myricks colorfix ו ערכות חג

0 Comments

היי, חבר ‘ה! יום שישי שמח. זה היה סוג של שבוע איטי על זה, ערעור חכם, ואת הדבר היחיד מרחוק מרגש הייתי מקבל עוד בקבוק של Avene Solaire SPF 50 Sunscreen. הערה צדדית: האם אני האדם היחיד שמקבל אקסטטי על קרם הגנה?

בכל מקרה, זה הבקבוק השני שלי, ואני די בטוח בסופו של דבר בקבוק שלישי יהיה בעתיד שלי בחודשים הקרובים כי זה הכי טוב לא כהה פנים מינרליים sunscreen מצאתי עד כה. זה לא משאיר יצוק לבן, סופג לתוך העור שלי במהירות ולא מתייבש בכלל.

פרסומת

FYI, הסיום הוא קצת dewy, אבל לא נוצץ, אז אם אתה אוהב מבט מט, משהו כמו כוכב בלוק אושר עשוי להיות בכושר טוב יותר.

אני צץ פנימה והחוצה של הספורה אתמול לבדוק את דנית myricks צבע לתקן פיגמנטים! למרבה הצער, החנות הקרובה אלי רק היתה, כמו, חמישה גוונים, והם היו כל הצבעים שלא עשו שום דבר בשביל הנשמה שלי, אז לא משכתי את ההדק.

היה לי גם גלידה נמס בחלק האחורי של המכונית שלי (FYI, אני “הגברת הגלידה” בבית הספר של קונור) אז לא היה לי זמן להישאר מסביב ולשחק. אני הולך לנסות לעצור בסוף השבוע.

הו, בדרכי יצאתי ערכות חג כבר בחוץ על המדפים! אני יודע שכולנו מצמצים באופן קולקטיבי והחגים יהיו כאן, אבל אני לא ממש מוכן לעשות שום קניות חג המולד. מה איתך? אני גם מכיר את עצמי טוב מדי. הייתי מקבל ערכות לכאורה לאחרים רק בסופו של דבר לשמור עליהם, חה חה!

פרסומת

אני מקווה שיש לך יום שישי הגדול עד כה! Tgif!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *