אובססיה נוכחית: Nordstrom Caslon Shirred V- צוואר Tee

0 Comments

לצעוק אל החבר שלי לחבר Stephanie (היא הערות כאן על MBB לעתים קרובות כמו snoopysteph) עבור הצגת לי אלה מדהים chirred V- צוואר טיז על ידי Caslon, מותג זה עושה הרבה יסודות היומיום כמו טיז, צמרות, בלייזר, מכנסיים, קרדיגנים, סוודרים – זה דבר. הם נשאו ב Nordstrom.

סטף הצביע על כך שהיא לבשה את הטיסים הצווארנים המתנודדים האלה לאורך ההיריון האחרון שלה ואהב אותם. מבחינה טכנית, הם לא בגדים לידה, אבל את ruching בצדדים מתמתח כדי להתאים tummies גדל (אשר אני מוצא מאוד נוח אידיאלי עכשיו).

פרסומת

אני באמת אוהב את הרעיון של היכולת עדיין ללבוש אותם אחרי התינוקת באה, אז יש לי כמה מהם בשבוע שעבר. יש לי את הפרג אחד אני לובש כאן, אשר נקרא “פריחה אדומה” (נשמע קצת כמו דמות sci-fi מאיים, לא ?!), וגוון אפור בהיר בשם Cloudburst. שניהם היו על מכירה עבור $ 9.90 כל אחד, ואני רואה כי חלק מהצבעים עדיין מסומנים למטה. הם באופן קבוע $ 29, אז מה לגנוב עבור $ 9.90!

תודה על ההמלצה, סטף! אני יכול לראות למה אתה אוהב את החולצות האלה. הם רכים מאוד ונוחים, ואף על פי שהם 100% כותנה למתוח כדי להתאים את הקימורים שלי, הם עדיין לשמור על הצורה שלהם לא מקבלים כל רופף, אשר כבר קורה עם כמה צמרות לי לידה בחרתי למעלה ב- H & M לאחרונה.

כשאני לובשת את אלה, אני אוהב למשוך אותם למטה, כך שהם מכסים את הבטן שלי, אבל אתה יכול גם לשמור את שולי סביב המותניים ברמה יש את ruching לאסוף בצדדים. נהדר אם אין לך שישה Pack ABS, ומעולם לא יש לי (אני אוהב שוקולד צ’יפ עוגיות waaaay יותר מדי, lol!). הם גם באים גודל רגיל וקטן.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כפי שאתה יכול לראות על ידי לה ביטה, התינוק אומר “Wassup, דודה?” היא בת 16 עכשיו, עכשיו, באופן רשמי את גודל אבוקדו. היא מקבלת יותר גדולה עד היום.

זה בדרך כלל על כאשר התינוקות מתחילים לבעוט, ואני הרגשתי מרחבים בבטני כמה פעמים, אבל לא יכולתי לדעת אם זה היה רק ​​גז, חה.

וזה, ידידי, הוא שלם “הכהה של אפי TMI פרופורציות.

בכל מקרה, חזרה לחולצות! מאוד, מומלץ מאוד עבור כולם, ולא רק נשים בהריון.

אה, והאם אני מזכיר כי Nordstrom.com משתמש משלוח חינם?

פרסומת

ללא שם: כן … ייתכן שתרצה לקבל על זה לפני $ 9.90 צבעים הולכים, הולך, נעלם.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *