הוא בכוונה לקלף מסמר פולנית את מגמת הקסם הענקית הבאה?

0 Comments

כפי שאני באינטרנט כמו גם לנשום! עכשיו יש עכשיו פולנית ציפורן בכוונה להיות מקולף ביים עד ארבעה ימים.

זה על ידי מותג בשם BBX Elsa. מקסלים מקסימים הידוטים המהירים שלהם להתאים את אלה שבוחרים להחליף את צבעם לעתים קרובות.

פרסומת

הפולנית כוללת 60% מים, כמו גם מתפתחת בכוונה כדי להיות מקולף כמו מדבקה. אחרי שאתה מצייר, אתה ממתין שתיים עד שלוש דקות, אז סיימת.

אם אתה רוצה, אתה יכול גם שכבת על מעיל העליון, כמו גם כן, הפולנית צפויה עדיין להישאר peelable, אפילו עם מעיל להסיר על העליונה. ישנן שתי קבוצות כדי לבחור מתוך שלושה גוונים בכל קבוצה; אתה יכול לרכוש אותם באינטרנט עבור $ 42 כל אחד.

אני אוהב לצייר את הציפורניים שלי בסוף השבוע, כמו גם שומר על אותו צבע אחד במשך שבוע, כך רעיון זה מכריז לחלוטין את דעתי. אני sooooo לא בשוק היעד, lol!

אני אוהב את האמת כי הפולנית מתייבשת כל כך מהר, אבל אני לא יכול לראות את עצמי שוב מחדש מאני כמה פעמים במהלך השבוע, גם אם זה לוקח פחות מחמש דקות סה”כ.

אני ההנחה שזה יכול להיות מהפכן, אם כי, אם אתה סוג של אדם שמקבל אנטיות לראות את אותו צל על הציפורניים שלך! יש לי חבר טוב שמפעיל את הציפורן שלה לעתים קרובות, כמו גם אז אני יכול לראות את זה אטרקטיבי לאלה שאינם להוטים להתחייב עד אותו צל.

פרסומת

מה אתה מאמין על פולנית נייל מקלה? האם אתה מאמין שזה משהו שעלול לתפוס? כמו גם זה מחזיק כל סוג של “AP-Peel” (ילדה, אתה מבין שאני צריך ללכת לשם) בשבילך?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *