יום שבת גלישה, 1 דצמבר, 2018

0 Comments

מקבל הרבה משחק בזמן האחרון.
שלום חבר! שמח דצמבר caturday ?? לוהה.

אתה יודע, רק כאשר אני מאמין שראיתי כל דבר בין הפנתיאון של רעיונות איפור, כמו גם עכשיו זה בדיוק אותו חבורה בדיוק של רעיונות בסיסיים ממוחזרים כמו גם repackaged עבור זמן quadrillionth, כמו גם אני מפסיק לצפות אי פעם לראות אף אחד אי פעם להוסיף משהו חדש מחזור החדשות לערער, ​​אי פעם, אני מעידה על משהו שמעולם לא ניסיתי קודם, כמו גם לעתים קרובות זה סלעים את העולם שלי.

פרסומת

שתי מילים: יסוד לאחור.

זה חדש (אני חושב) טכניקה בסיס, כמו גם סיפקתי את זה לנסות בפעם הראשונה לפני כמה ימים. זה המקום שבו אתה מתחיל על ידי החלת מוצרי קרם לעור שלך מאוד הראשון בזמן שהוא חשוף (מתאר, אם אתה לובש אותו, סומק, כמו גם להידרש), לתת להם להגדיר, כמו גם אז לעשות בסיס טהור על גבי.

ילדה, זה שינוי משחק.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

נושבת את דעתי אידיאלי עכשיו

הרעיון הוא כי על ידי שכבת הקרן על גבי מתאר / סומק / מוצרים סימון, מה תערובות יחד כל כך ללא מאמץ, כמו גם באופן טבעי כי הוא נראה כאילו אתה משתמש בכמות הטובה ביותר של איפור. ניסיתי את זה כמו גם לקח התמונות לפני כמה ימים, כמו גם אני מאמין את העדינות של ההשפעה מקבל קצת איבד בתצלומים, אבל זה נראה באמת, באמת נהדר בחיים אמיתיים, במיוחד בחוץ בשמש מלאה.

נסה את זה מתישהו!

אני כבר אפילו הרבה יותר לתוך “החיים האמיתיים” איפור מאשר רגיל לאחרונה מאז מערבולת מאוחר בלילה יש לי למצוץ בפייסבוק שנקרא כוכב צילום מקרוב. זה דף כי מאמרים זום בתמונות של סלבס באמצעות איפור, כמו גם הו, אלוהים שלי, זה התגלות. אני מתכוון, אני לוקח הרבה תמונות מקרוב של עצמי על הבלוג, כמו גם אני מבין כי הרבה דברים יכולים להשפיע על השיטה מראה ספציפי ייראה בחיים אמיתיים, כמו הכיוון של מקור האור, טמפרטורת הצבע של התאורה, השלמת אתה לובש, מותגי איפור עצמם, בדיוק כמה מים אתה כבר שותה, כמו גם את השיטות, כמו גם כלים אתה משתמש, כמו גם את אותו נראה יכול תראה עוגה- y דקה אחת, כמו גם טבעי הבא, אבל כדי לראות סלבס ללא כל סוג של סינון או airbrushing הוא די עין פתיחה.

אני חייב לציין שמי שמנהל את Kiera Knightly, Lupita Nyong’o, כמו גם את האיפור של קריסטן סטיוארט הוא מבריק freaking (הממ, אני שואל אם זה עבודה של ליסה Eldgridge?), מאז סגור כולם משתמשים בכריזת כיסוי מלא איפור, אבל זה לא נראה כבד בכלל.

על פתק זה, קריאה של סוף שבוע זה …

פרסום זה מדבר על כמה טכניקות שונות למראה טבעי, או “לא איפור” איפור, כולל השנה של New-Ish “לנצח” מגמה.

ראשית, מהו התבנית, כמו גם מי מגדיר אותו? כמו גם אם אתה לא יכול לראות “לא איפור” איפור מוצר על העור שלך, זה מצביע על המוצר עושה את מה שהוא אמור לעשות ?? אני כל כך מבולבל…

אחד דפוסי הערעורים הגדולים ביותר עכשיו הוא איפור טבעוני, כמו גם זה עומד להכות לתוך 20.8 מיליארד דולר על ידי 2025.

פעוטות: השוק החדש ביותר לאיפור. סטילה של מוצר הראשי של המוצר הראשי שוטר הציג רק קו איפור חדש בשם Small ‘N די עבור נשים צעירות כמו בת ארבע שנים.

על זה, חלק ממני חושב, “זה הכל כיף גדול, קארן. קח גלולה צמרמורת, “מאז אמא שלי תן לי spackers שפתיים כשהייתי ילד, אבל חלק אחד ממני הוא גם לא נוח מאוד עם מושג של צעירים המוצגים כי הם דרישה לעשות דברים לפניהם.

חתולים בספרות? זה זנב ארוך … (Badum-tss!)

סופר זה עשה החלטה לגלות מה יקרה אם כל האיפור היא צריכה לעבוד עם היה אוכל, כמו כן, במצב שאתה תוהה, שם היה * אטריות ספגטי יבש מעורב.

התמוטטות של איך לעבוד moisturizers

Fave נבדק מתוך השבוע: האושר שיש לו פנים חשופים

אני מצטער שהייתי צריך לתת לך את זה, אבל אני לא יכול להיות האדם היחיד רדוף על ידי מניקור נקי זה.

חובב חתול בן ה -39 בסופו של דבר הוא מיליונר על ידי המצאת מתקן שרכבות בסיר.

אחי זה עושה אודון אטריות מאפס בזמן שהוא מסתובב עם החתולים שלו!

יום מודרני חתולים נשים נוטות לחתולים כי באינטרנט חורבות של רומא.

ללא שם: או, אני רוצה לנסות את זה.

ואני רוצה לנסות את זה גם (אני קצת נצרך עם pixiwoo כרגע).

בסדר, עכשיו אני הולך ללכת כביסה מברשות שלי מאז לא עשיתי נקי עמוק בשבועות. אני פשוט ניגב את אותם בדיוק על מגבת נייר, כמו גם מצפה הכי טוב. #keepingitreal!

ללא שם: אדם, לעתים קרובות אתה חייב לעשות מה שאתה צריך לעשות כדי לעשות את זה עם היום, אתה יודע? לצחוק בקול רם! ?

פרסומת

יש לך סוף שבוע נהדר, בסדר?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *