פאנק רוק ורוד // ריקבון עירוני

0 Comments

סגן ריקבון עירוני שפתון בפרנמי
אחי, אני האדם הכי פחות פאנק, אבל אם הייתי רוק פאנק ארינה, הייתי לגמרי ללבוש את זה איפור ורוד מונוכרומטי להסתכל עם הוק פו.

הייתי השראה “ללכת לשם” היום על ידי תמונה שראיתי מודל רובי עלו באתר ריקבון עירוני לפני כמה שבועות.

פרסומת

הזכרתי את זה קודם, אבל אתה יודע, אני מנסה לדחוף את עצמי כדי לנסות יותר צבעוני נראה כי לא לקחת שלום שנים לעשות, ואני גאה לומר שאני דפקתי את זה אחד בתוך 30 דקות – זה בעיקר ריקבון עירוני על העיניים שלי ואת השפתיים, עם כמה Mac, Nudestix ו קליניק הוסיף למדוד טוב.

זה לקח את כל מה שהיה לי להתנגד לפיתוי כדי למזג יותר מדי צללים על המכסים שלי (כי זה כל כך כיף!) ולשמור על הקרן שלי קונסילר למינימום.

עם משהו כזה, כל מה שאתה צריך לעשות הוא להוסיף “הצהרה גדולה” של איזה סוג, כמו זוג ריסים OTT ו / או שפה בהירה, ואתה הזהב.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ללא שם: – אני לא מאמין שכמעט שכחתי להזכיר את מה שאני חושב הוא הסודות החשובים ביותר לעשות את המראה הזה. אני חושב שהסוד להיות מאושר עם זה מקבל את זה (כנראה) לא הולך לצאת בצורה מושלמת, וזה בסדר גמור. אם אניה שלך הוא קצת wonky או את eyeshadow שלך הוא לא מעורבב כפי שהוא יכול להיות, פשוט ללכת עם זה, יש לזכור כי זה לא לוקח לנצח.

מקבל גלאם בחצי שעה בשבילי הוא לא קצר של נס, כי בחזרה ביום BTB (לפני התינוק), נראה כאילו זה יכול בקלות לשחרר לתוך שעתיים!

בעיקרון, הנה מהיר rundown …

החל עם העור שלי, אפילו את העור שלי, אני לובש Mac ליד שום דבר פנים צבע בינוני בתוספת על פני הפנים שלי עם MAC MAPTMASTER קונסילר בצל 5 מתחת לעיניים ולטוח את זה קונסילר? זה ממש טוב!). אז אני להגדיר הכל עם שכבה דקה של Mac Mineralize Skinfinish אבקת טבעית בינונית.

על העיניים שלי, החלת שכבה דקה של צבע עיניים מגנטי nudstix במרבים מ ריסים כדי לבוש קו, ואז סחף את הצל ורוד חם מן ריקבון עירוני basquiat basquiat ברייט בקפל, לפני מיזוג את הקצוות עם צל ורוד מצית מ אותו לוח.

ציירתי אניה מכונף דקה עם קליניק די קל נוזלי עט נוזלי, ואז לשים על מלקות מטורף ידוע womankind – A.K.A. הבית של ריסים ריסים שקר (אחד שנקרא איקוני).

ואני אבק קצת של ברונצר ורוד חם סומק מן האל basquiat סומק / ברונזה על הלחיים שלי.

כי לא יכולתי להתיישב על שפתון יחיד ללבוש, אני בסופו של דבר מנסה על חבורה של ורוד מן הירוע העירוני סגן שפתון.

אני חושב האהוב עלי מאלה הוא גם איום או פרנמי …

סגן שפתון ב – PDA
סגן ליפסטיק בפסיכו

סגן ליפסטיק באיום
סגן ליפסטיק בארכובה

פרסומת

אם יש לך שאלות על כל חלק של המראה הזה, להכות אותי בתגובות.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *