יכול לקרל טיפול הידרה רטוב לחות העור להתמודד עם הצפון frigid (של קליפורניה?) #Enddryskin #sponsored

0 Comments

שלי יבש-יבש העור אוהב קרפל טיפול הידרה רטוב לחות העור
פוסט זה ממומן על ידי Curel. כמשתתף בקמפיין #enddryskin, קיבלתי דגימות מוצר ופיצוי על הזמן והמאמץ שלי. למרות הפוסט הזה הוא בחסות, כל הדעות הן תמיד שלי. Curel.com #sponsored.

בפעם האחרונה שגעתי לצפון רחוב של קליפורניה לעיר רדינג כדי לבדוק את החותנים שלי, הבאתי את חפצי ערך הקסם החיוניים שלי – מברשת שיער, איזה שמפו יבש, איפור (כמובן) וכ -10 גלונים של לחות תַחלִיב.

ללא שם: הו, כל כך יבש …

Redding הוא עיר יפה ליד הר שאסטה, לא רחוק מן הגבול אורגון, אבל זה גם אחד המקומות היבשים על כדור הארץ. האוויר יש כל כך יבש, או לפחות יבש יותר ממה שאני רגיל לכאן באזור המפרץ, כי השפתיים שלי ואת העור אחרי יום או יומיים.

פרסומת

ברצינות, הידיים והרגליים שלי, הידיים שלי – העור בכל הגוף שלי כל הגוף שלי – שהוא כבר לי יבש להתחיל, מרגיש כאילו זה להיות מוצץ יבש על ידי כוח תעשייתי שואב אבק.

יכול לקרל טיפול הידרה רטוב לחות העור להתמודד עם redding?
אם אי פעם לבדוק את redding, ההדרכה שלי לך זה: לך ללכת לאורך שובל נהר סקרמנטו סביב שקיעה, כי Redding יש כמה שקיעות הטוב ביותר בעולם. כמו כן, להביא כמה mega-moisturizers.

הכל מתחיל במקלחת

וואו, קורל הידרה טיפול רטוב עור קרם … זה כל כך יוצא דופן! רבים מהזמן כשאני חושבת על לחות מדהימות, אני חושבת על תבניות גוף עשירות, שמנוניות, ובללי גוף, שיש לך לעסות את העור שלך במשך ימים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הם מקבלים את העבודה, אבל הם לוקחים הרבה עבודה.

הרעיון מאחורי קרל הידרה טיפול רטוב העור הוא שזה לא. כל מה שאתה עושה הוא ליישם אותו על העור רטוב לאחר שתסיים להתקלח ולפני שאתה מתייבש.

Ceramides להצלה!

עור בריא יש דברים אלה שנקרא Ceramides המסייעים לשמור על מחסום לחות ולשמור על העור שלך hydrated, כך כאשר רמות קרמידים ירידה, מחסום לחות לוקח מכות, ואת העור שלך מקבל יבש. Curel Hydra טיפול רטוב לחות העור כולל Ceramides, וכאשר אתה משתמש בו הטוב ביותר לאחר מקלחת, ceramides ללכת לעבודה תיקון מחסום לחות.

כיוונים ומרכיבים
איך להשתמש בזה

אנחנו מתכננים עוד טיול לרדוף בעוד כמה שבועות, והפעם אני מביא איתי טיפול בהידרה. אני כבר משתמש בו כאן באזור המפרץ הרבה יותר לח, וזה היה נהדר, אבל אני לא יודע אם זה יכול להתמודד עם redding …

מיד אחרי שאני מסיים את המקלחת שלי ולכבות את המים, בעוד אני עדיין חריף רטוב, אני משאבת כמה משאבות של טיפול בהידרה לתוך הידיים שלי מעיל את עצמי מן הצוואר למטה (אם אתה סקרן, ניחוח הנוסחה חינם, אז זה לא להתנגש עם בושם שלך).

אני לא מבלה שום זמן לשפשף אותו פנימה. לא כלשהו. אני פשוט ממש מעיל את העור שלי עם שכבה (בדרך כלל תוך שירה את קווי הפתיחה לכל השיר הוא כרגע תקוע בראש שלי). ללא שם: לאחר מכן, אני טפח לי לייבש עם מגבת, וזהו!

עד שאני מגיע לסוף השיר, העור שלי יבש בעבר מרגיש חלק, רך לחות אל הצוואר. בנוסף, זה לא מרגיש שמנוני או דביק בכלל.

יש לקוות, בעזרת טיפול בהידרה, העור שלי יוכל להתמודד עם טיולים ארוכים לאורך נהר סקרמנטו על ימי עונת החורף היבשים.

ללא שם:

לתפוס בקבוק אחד הימים. אם יש לך עור צחיח תמיד כמו שאני עושה, אני חושב שתאהב את זה.

פרסומת

בקר Curel.com לקבלת מידע על מוצר הרבה יותר! אז הקפד לעקוב אחר Curel ® בפייסבוק ובאינסטגרם.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *