מחשבות ראשונות על קסם עזרה ראשונה מאוד

0 Comments

זה fab
(PSST!) הנחה מה שמעתי על ידי קריר מים? שמעתי כי קו הסיוע הראשון מאוד הוא נהדר עבור עור רגיש, מודי. תפיץ את המילה. ?

בתחילה, רציתי לספק את הקו ללכת מאז של מה ששמעתי על קרם העין שלהם רטינול (44 $), למרות שאני מתחיל להרגיש כמו קרמים העין הם אחד מאותם מאמצים חסרי תועלת. (אנחה) חלק ממני עדיין רוצה להאמין שיש משהו זמין זה עובד. לשם כך, Retinol היא מומחי עור מורכבים להזכיר כמו גם מעל כמו גם מעל פעם אחת שוב כמו אחד היעילה ביותר טיפוח העור מרכיבים …

פרסומת

אני רק ניצול הראשון עזרה ראשונה של יופי של Retinol קרם במשך שבוע עד כה, אבל עד כה? ובכן, עד כה אני יכול לומר שאני אוהב את זה אני יכול לנצל אותו סביב כל אזור העין, הן בבוקר, כמו גם שוב בלילה, כמו גם אני כמו בדיוק כמה טוב שכבות תחת איפור.

ללא שם: לא הייתי ניצול אותו זמן רב, אבל עד כה … ללא שם: אני עדיין מחכה על “a-ha!” רֶגַע.

אני גם היה ניצול עזרה ראשונה מאוד היופי של עסקה עם CleanSer ($ 21). זה מדורג עבור כל סוגי העור, קצף למעלה לתוך קצף עשיר, כמו גם אני אוהב לנצל את זה אחרי אימונים קשה מאז זה לגמרי נמס משם את הזיעה, כמו גם כל סוג של איפור שאריות. אחרי שאני מנצל את זה, העסקה שלי עם מרגישה coeky נקי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

עזרה ראשונה של יופי של $ 26 קרם לחות עם SPF 30 הוא גם טוב, במיוחד עבור ימים לא איפור, שכן הגנה עצומה, כמו גם משטח מאט לעשות את זה כמו גרסה הרבה יותר סבירים של Laura Mercier הנודע של $ 46 טינט. יש מגוון טוב של 10 גוונים לבחירה, מדי.

ואז יש את bendy Avocadeo קונסילר ($ 22), אשר seeters להסיר של קווי העין שלי, כמו גם לא נראה ברור או כבד … שלא כמו מוצר אחד נוסף (Ahem, קלטת טרט).

זה על סוף שירר של ספקטרום קונסילר, אז אם אתה מעריץ של Mac Mineralize קונסילר או Mac לבחור לחות (RIP), אני מאמין שתאהב את זה.

Bendy קונסילר זמין בצינור עם UD- רגל עבור יישום פשוט (Yay!), כמו גם זה מוצע בשבע גוונים.

לובש עזרה ראשונה מאוד קסם לחות טאן, כמו גם אני גם באמצעות קונסילר ב 5.

פרסומת

האם ניסית כל דבר מ קסם עזרה ראשונה מאוד לפני? אם כן, מה אתה חושב?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *