פאלם ביץ ‘מחכה עם האיסוף האביב 2016 אוסף

0 Comments

מוכן החוף עם מסמר האביב של אסי
Palm Beach-Themed מקוונים מסמר באסי באביב 2016 אוסף פולני נייל יש את כל המהלכים האידיאליים לחופשה טרופית, כמו גם אני אוהב כל צל! כאשר אני מאמין על צבעי האביב, גוונים פסטל עולה על הדעת, אז אני אוהב את זה יש כמה צבעים רוויים, בלתי צפויות בשש חתיכת שישה.

אוהב את מגוון הצבעים
פרשת ברמה גבוהה, עירום אפרסקי, הוא המועדף על האוסף שלי. אני אוהב שזה ניטרלי עם זאת יש סומק מספיק כדי להיות מעניין.

פרסומת

אסי
אני באמת מאמין בהיר ורוד טרקלין נלהב יהיה גם להיות מדהים כמו סומק או שפתון (אסי, האם אתה מקשיב?).

מאוהב טרקלין אסי

ראיתי עסקאות גדולות של מסמר כתום אדמדם, אבל אני לא רואה הרבה זה ישר כתום כמו סאנשיין ציין של המוח. זה צבע כל כך כיף, כמו גם זה יהיה כל כך מקסים על בהונות!

אסי סאנשיין
שירות בצד הבריכה הוא כזה כחול מיוחד. זה בהיר, אבל זה לא ניאון בהיר, כמו גם אני מאמין שזה נקודת מעולה גדולה לכל הצבעים החמים באוסף.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אסי בריכת שירות בצד.
גוונים על, מגביל סגול מגניב, הוא אחד במיוחד צבע מיוחד. אני בדרך כלל לראות עסקאות גדולות של lavenders חיוורים, כמו גם עמוק, vampy prinles מסביב, אבל גוונים זה לא. אני אוהב את זה, אתה יודע, שונה.

גוונים esie ב
ואת הטרופי נראה לגמרי לא צפוי לאוסף האביב, אבל אני כל השיטה כאן עבור זה! זה הכי טוב עבור נושא טרופי, פאלם ביץ ‘, כמו גם זה שינוי גדול מן הצבעים רכים אנחנו בדרך כלל לראות באביב.

אסי מחוץ לטרופי

פרסומת

במונחים של איכות גבוהה, כמו גם ללבוש זמן, אלה כמו פולנית אסי בדרך כלל לעשות בשבילי, וזה בערך שלושה ימים בלי צ’יפינג (אני מאוד קשה על הציפורניים שלי). כולם חלים אטום עם מעיל אחד, עם זאת פרשת ברמה גבוהה, כמו גם נלהב טרקלין הם streaky עד שאני מוסיף מעיל שני. ואז הם חלקים לגמרי.

פרשת ברמה גבוהה היא המועדפת שלי כאן מאז שהייתי מקבל את רוב ללבוש את זה, אבל זה שירות בצד ניצחונות “צבע מרתק ביותר”.

מה אתה חושב? האם אתה אוהב הרבה יותר פסטלים סטנדרטיים הפעם סביב השנה, או שתנסה גוונים שונים?


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *