איפור Musings: F * פגמים CK

0 Comments

אני שם קצת מהווים אתמול, כמו גם להיות כנים … אני לא מרגיש מאוד פנטסטי על זה.

עבור אחד, אני עמוק מתוך תרגול, כמו גם מיזוג הוא מיומנות מתכלה, תן לי לספר לך. אז, מיומנויות מיזוג שלי הם לא כמו “להוט” כפי שהם היו. שני, השתמשתי הרבה פחות איפור ממה שאני בדרך כלל ללבוש כשאני מתכנן לקחת את התמונות של זה עם מצלמה DSLR, אורות צילום, מצלמה פלאש, כמו גם איפור אמור להיות מצולם הוא חיה שונה לגמרי מאשר איפור לחיים אמיתיים יומיים. בעיקר, תאורה שונה, כמו גם מצלמות טלפון חכם לשלב הרבה AI אלגנטי כדי לפצות על חיישנים אופטיים קטנים יותר. סיפור ארוך קצר, דברים לא תמיד להשוות בדיוק את זה בדיוק בתמונות.

פרסומת

כמו כן, לאחרונה, כל מה שרציתי ללבוש הם “החיים האמיתיים נראה”. זה הפנים שלי, זה מי שאני ואני, למען האמת, אני רק לעתים רחוקות במצב רוח ללכת עם 2,341 צעדים השתמשתי לעשות כאשר אני שם על עסקה מלאה עם התמונות.

הדבר הוא, אם כי, כאשר אני מסתכל על התמונות האלה, אני מתקשה להתמקד בחומר הגדול. אני ממשיך להשוות את עצמי לקארן לפני שנים, אישה שהיתה מוכנה כל הזמן … לעזאזל, הייתי מתאר רק כדי לקחת את הקהילה, כמו גם לחיות מחמד החתולים, חחח!

אני רואה את התמונות האלה עכשיו, כמו גם לחשוב, “הו, ילד. סביר להניח שצריך לשמש מתקן צבע כדי להסתיר את השטח הכהה בפינה הפנימית שלי הרבה יותר ביסודיות, כמו גם אני צריך גם לכסות את התיקון הכהה מעל השפה העליונה שלי עם קונסילר, כמו גם למה לא עשיתי משהו על המכסה הכבד הזה?! ” הייתי צריך לעשות את זה, הייתי צריך לעשות את זה, יאדה יאדה-יאדה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני שומע את כל הדברים האלה בראש שלי, אבל אני מזהה כי אנשים רבים שרואים את התמונות האלה לא הולכים להציג את כל הדברים האלה “פגמים”. הם סביר להניח רק לראות תמונות של חיוך באמצע שנות ה -40 מוחלטת באמצעות שפתון בהיר.

אילו הייתי הילד שלי, כמו גם בחירת תמונות של עצמה, אני אהיה שבור לשמע אותה מבקר את עצמה בצורה כה רבה. הייתי אומר לה שאני יכול רק לראות את המבט המרוצה בעיניה, כמו גם שאני נדהם בדיוק כמה יפה, כמו גם טבעי היא מעורבה את הסומק שלה. הייתי אומר לה שאני אוהב את הנאה בחיוכה.

אני לא מבין איפה זה נטייה ברציפות ביקורת עצמי בא, אבל אני גם מבין שאנחנו המבקרים הכי גרועים שלנו. אני מבין באופן הגיוני כי רבים מהדברים שאני רואה כמו פגמים הם בעיות שהם פשוט לא שם, או דברים שאנשים לא שם לב בכלל … אבל זה לא מפסיק אותי לראות אותם!

אבל אני עובד על זה. אני עובד באמת, באמת קשה לאהוב את עצמי יותר, הן בפנים כמו גם החוצה, כמו גם זה למה אני אומר לעולם (או באמת כל מי להקשיב), F * CK את הרעיון של פגמים. אני לא רוצה להרגיש באינטרנט כמו שאני דרישה דברים מתאימים כי הם “לא בסדר” עם העסק שלי עם יותר. אני עושה soooooooo.

אז, הנה מצביע עדין בשבילי (ובשבילך רק במצב אתה דרישה את זה), כי מה שאתה יכול להציג כמו פגמים הם לא עניים כמו שאתה מאמין שהם.

אני מאמין שאתה נראה די פריקין “, בסדר? אז הנה לנו – כפי שאני מרים את כוס תה אפור ארל עם מפזרים של creamer! הנה לעיניים הנוצצות שלנו, החיוכים העליזים שלנו, כמו גם את היופי שלנו, הן פנימה ואת שניהם החוצה.

אני מקווה שיש לך יום שישי פנטסטי.

פרסומת

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. Tgif!


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *