בחורה על העיר ביום שבת הטוב ביותר

0 Comments

ילדה אחת מאושרת בעיר.
בשבת האחרונה היה לי הבוקר הטוב ביותר, ואת הדבר המצחיק הוא, לא עשיתי שום דבר מהפכני במיוחד או מדהים. אני פשוט ביליתי כמה שעות עושה דברים שגורמים לי להרגיש טוב. אחד אחרי השני, גב אל גב. זה היה זמן לוואונג מאז שהיה לי בוקר כזה.

זה היה באמת רק אקראי מקרה כי אל רכזה החליטה לקחת קונור לסרט הראשון שלה, ולכן הם עזבו את הבית ב 10 בבוקר. כדי לראות את מרי פופינס החדש יחד.

פרסומת

אני שאני עזב אותי למכשירים שלי, המחשבה הראשונה שלי היתה, “אני צריכה כנראה לנקות את חדר האמבטיה, ואז לארגן את המזווה ולשלם כמה חשבונות”. למרבה המזל, באתי לחושים שלי לפני שיהיה מאוחר מדי ותוקנה את התוכנית שלי “. במקום זאת, כל מה שעשיתי במשך שלוש השעות הבאות היה משהו שעושה אותי מאושר.

אז רצתי כמה קילומטרים על ההליכון, עשיתי וידאו פילאטיס, והתקלחתי.

מה אמרת? כן, אני בדרך כלל צריך לחכות כמה שעות (כמו הזיעה מתייבשת על העור שלי ואני מרגיש קרושם בהדרגה) לאחר אימון לפני שאני יכול להתקלח כי יש בדרך כלל משהו לחיצה כדי להשתתף, כמו עבודה או לענות על דוא”ל או ביצוע ארוחת צהריים או ניקוי משהו.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

הפעם שיחקתי כמה ליזו, קפצו במקלחת, שר, עשה מסכת שיער (התנשמות) ומגלח. ואז שמתי על ג’ינס, טי ללא חורים בו (אנחה, זה החיים שלי עכשיו) ו חישוק עגילים.

אני גם נשפתי את המפץ שלי, שלפתי את גבותי ושעווה את שפתו העליונה. ואני בעצם עשיתי את הציפורניים שלי – הן אצבעות ואצבעות! (Essie ג’ל- Couture ב מראש להראות jitters)

לאחר מכן, במקום לשים את קרם הגנה ולרוץ החוצה את הדלת כדי לנהל שליחות מהירה, אני מתמלא בעצלתיים את הגבות שלי, מכורבל את הריסים שלי, ובמקום לשים את השפה העירום הרגיל, לשים על הילדה של מק בעיר.

גם אני שיצלתי ריסוס של בושם (מים צוענים, ידידי הוותיק) בפעם הראשונה מזה הגילאים.

ברצינות, אני אפילו לא יכול להתחיל להסביר כמה זה היה נהדר.

אדם, כאשר אנשים אומרים שהכל משתנה לאחר שיש לך ילדים, הם לא משחקים. זה קשה להיות צורך על ידי מישהו אחר כל הזמן. אני מתכוון, לא הייתי סוחר את השלב הזה של החיים על כל דבר, ואני יודע שזה חולף, אבל זה היה כל כך, כל כך נחמד להרגיש כמו לי מן החיים שלי מראש התינוק.

פרסומת

לפעמים אני אשים את המראה של עצמי במראה האחורית במכונית וחושבים, “מי לעזאזל הוא האדם הזה?” אני לא מזהה אותה, מלבד כל פעם, כמו בשבת האחרונה, אני אראה את עצמי וחושב, “יש לי! אני מכיר אותה!”

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *