אתה תוהה איפה קווי החוויה שלך ללכת כאשר אתה לובש שרלוט tilbury filmstar ברונזה & זוהר

0 Comments

כאשר שרלוט tilbury גורם לך להרגיש כמו גברת מפוארת …
בסדר, חברים הוגנים שלי, המון של חברים אוהבים האיפור שלי אומרים כי זה מאוד מאתגר למצוא ברונזה כי מתאים צלילי עור בהירים יותר. אם זה המקרה בשבילך, אני מאמין שאני יכול למצוא אפשרות לצרות שלך, ושמה הוא שרלוט טילבורי. יש לה Duo ברונזה / Highlighter בשם Filmstar ברונזה & זוהר ($ 68, אז התחל להציל את הכסף ארוחת הצהריים שלך), ויש שתי גרסאות – בינוני בינוני, דמיינו כאן, חשוך בינוני. בינוני בינוני יכול להיות purrfect עבור lasses מצית.

אם סגנון האיפור שלך הוא הרבה יותר “סר ג’ון” מאשר “Insta-glam”, אני חושב שתאהב את זה.

פרסומת

ברונצר במדיום הוגן הוא טאן אפרסקי מדהים (לא נצנצים באופק) ללא כל תלות כתומות מוזרות או מתוחכמות, כך, מה שאתה מקבל הוא טון שקדים טבעיים, כאשר אתה מטאטא את אבקת הנסתר על לחצניך .

לחיות את החיים NC42
סימון הוא יפה באותה מידה. זה זהב אפרסק עם שימר עדין, וכמו ברונצר, זה הרבה יותר על הצד הטבעי למראה. אם אתה אוהב מדגיש עם מגע עדין, אתה תאהב את זה.

בגלל דגנים אבקה בשני המוצרים בדואוס הם בסדר כל כך בסדר, הם מרככים את המראה של קווים עדינים נקבוביות בצורה מרשימה. לא סיפרה כאן איפור.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

קצת ברונזה, וקצת זוהר

אני נתקלתי בערעור זה לחשוב כי בינוני בינוני יתאים לעור NC42 המדימי שלי, אבל אבוי … זה juuuuuuust קצת יותר מדי בשבילי, אבל אני כבר בשמחה משתמש בו כמו צללית המעבר גוון ופינה פנימית הדגשת.

ללא שם: אני מאוד מרוצה עד כמה טוב אבקות תערובת, וכאשר אני חובב אותם על העיניים שלי, אני כמו, “איפה קווי הניסיון שלי ללכת?! האם יש לי אפילו על המכסים שלי? ” לצחוק בקול רם! (הערה בצד: משאלת לב, קארן).

פרסומת

אני בטח להסתובב כדי לנסות את האפשרות האפלה-בינונית בסופו של דבר, אבל לעת עתה, #TeamCarlotte! אתה יכול למצוא את הדוס באוסף הקבע שלה, Dah-Ling.

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *