הישן חיל הים / קיץ 2018: חדר ההלבשה נסה ומכירה של 50% הנחה

0 Comments

שאלה: איפה אחד הולך לחפש mu’umu’u או קפטן ברוח של גברת רופר?

תשובה: בין שאר המקומות (Marshall, היעד, וכו ‘, וכן הלאה, בכל מקום), הצי הישן!

פרסומת

למרבה הצער … אני לא מצאתי שום דבר רופף מתאים במחלקה שמלה צבעונית הפעם, אבל אני מוצא כמה מטורף חמוד אמון חותלות למכירה עבור 50% הנחה.

חמישים אחוז!

אותו כוח המחייב אותי ל 1) Shimmy-Shimmy-Cocoa-pop על פני צומת עסוק כדי לאחזר הצעת חוק דולרים באמצע הכביש 2) מרתיע אותי לשלם מחיר מלא לכל דבר (הידוע גם בשם “אני” מ ‘הופך לאמי “) כמעט – למעשה – גרם לי לקבל שני זוגות.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אבל הנה מה עצר אותי: סקוואט. עצרתי על ידי סקוואט. אף אחד מהמכנסיים לא היה 100% סקוואט הוכחה. אכפת לך, הם לא הרגישו דקיקים, במיוחד השניים שרכשו כמעט (הצי פולקה-נקודה אחת עם שרוך ירוק מנטה, והזוג הירוק המודפס עם הפס הוורוד בצד). הבד על אלה היה עבה יותר מאשר אלוף המותג חותלות במטרה, להשוואה, אבל דק יותר מאשר (הרבה pricier) zellas ו senitas.

אבל כשנכנסתי או טבל לתוך מבחן עמוק, יכולתי לראות את התווית (ואת התחתונים שלי) דרך החומר, וזה היה … לא טוב, אז לא קיבלתי אותם. חותלותי צריכות לחלוטין להעביר את מבחן squat; אחרת, איך עוד אני הולך לקבל ג ‘יי שלל?! הדבר הזה לא יבנה את עצמו.

אם אתה תהיה בעיקר לובש אלה כדי להיראות חמוד פנימה, הייתי אומר לבחור את זה. הם בהירים, תוססים, רכים, ואת הדפוסים הם חמודים מאוד. הייתי מציע לנסות על זוג עם עלייה גבוהה (מחזיק הכל) ואורך 7/8. אני אוהב אותי כמה גרבונים 7/8. יש להם שולי כי להיטים בדיוק מעל הקרסול, כך השולי התחתונה לא מצפה לתוך הנעליים שלך, והם לא קצרים כמו גידולים או capris, כך שהם יכולים לעבור, אתה יודע, מכנסיים אמיתיים.

כמו כן, אם אתה במקרה לעצב חדרי ההלבשה למחייתו (אתה אף פעם לא יודע), בבקשה, בבקשה, בבקשה להמציא חדר ההלבשה עם ידיות כי הם ממוקמים waaaaay גבוה מעבר להישג ידם של פעוט הממוצע, כי בזמן שאני מנסה אלה על, היו כמה רגעים חתומים כאשר קונור תפס את העסקה עם ואני פחדתי שלי @ss הולך להבין זרים תמימים!

פרסומת

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

נ.ב. T-G-I-Eff.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *