שרלוט Tilbury כרית שפת שפתיים לרמות, כמו גם שפתון הוא חלקה יותר מאשר משי ציפית

0 Comments

שני עמודים כרית- y בקו של שרלוט tilbury לטווח ארוך טווח: כרית שפתון שפתון כמו שפתון שפתון
יו, אם הכרית שלי יכולה לדבר, זה קרוב לוודאי לספר סיפור של נדודי שינה, כמו גם drool, חה חה! זה לא כמעט אטרקטיבי כמו שרלוט tilbury של הכרית המפורסם שפתון ($ 34), כמו גם שפתיים לרמות שפתיים Liner ($ 22), אני יודע, אבל כזה הוא החיים של גברת שינה לערער. ?

רוב הסיכויים שמעת על שיחת כרית, שפתון ורוד עירום, כמו גם שפתיים אניה פופולרי עבור נחמד כל כך הרבה גוונים שונים, כמו גם bumping כמו גם שפתיים שפתיים כדי bowlous, פרופורציות.

פרסומת

זה משולבת יקר … אבל אם שתי מוצרי שפתיים יכולים להביא לי כמה שפתיים ג’ולי ג’ולי ללא כל סוג של מחטים או כאב, אינדיקציה לי!

רק כדי להיות ברור, לא השפתון ולא אניה שפתיים הם טכנית lip plumping מוצרים. כאשר נעשה שימוש לבד או יחד, שניהם נועדו להפוך את השפתיים שלך נראה גדול יותר. אֵיך? על ידי שילוב משטח חצי מוחי חלקלק יותר, כמו גם צבע עירום ורודה-ורוד.

כל כך חלקה
בכל פעם טלפון מותג קורא משהו “אוניברסלי מחמיא”, אני מאמין שזה תמיד דבר נהדר כדי לחזק את הציפיות שלך, כי בואו נתמודד עם זה – אקסטזי של אישה אחת היא עוד ייסורים של אחרים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני Mac NC42, כמו גם השפתיים שלי הם פיגמנט יחסית, כמו גם עליי, הן שפתון שפתיים הכרית, כמו גם אניה הם חום ורוד עם קצת בז ‘. זה slws קצת חם, אבל לא כל כך חם כי נראה צהוב מבוסס. אני בהחלט לקבל vibe עירום, כמו גם אני אוהב את הצבע, שהוא כמו תערובת של MAC קטיפה טדי כמו גם Mac חצי ‘n’ חצי.

לובש הן את אניה שפתיים כמו גם את lippie
השפתון גם מריח, כמו גם טעם דומה מאוד וניל של Mac (אניה אין טעם או ריח), כמו גם עכשיו שאני מאמין על זה … כשאני משתמש בשולי השפתון, כמו גם את אניה, משולבת מרגיש כמו גם נראה מאוד כמו mashup בין Mac Cremeseen, כמו גם אבקת Mac נשיקה ליפסטיק. יש לו את אותו אור בדיוק כמו גם מרקם נוצות, יחד עם סיום מעורפל, מאט למחצה. מאוד, מאוד די כמו גם נוח מאוד.

שרלוט עושה את זה לשלב הבא, אם כי, מאז השיטה הן מוצרים גולשים על פני העור שלי הוא בהחלט מעולה. הם כל כך, כל כך חלקים. אין דילוג, לא גרירה, אין סוג של היסוס כאשר אתה מפעיל את הצינור או את העיפרון על השפתיים שלך. כמו גם את השפתיים שלי, לאחר היישום הראשון, נראה חלק מאוד.

כרית- y כמו גם שמנמן? לא כל כך הרבה, אבל חלקה לחלוטין. כמו גם השפעה זו נמשכת זמן מה. אני מדבר ארבעה או חמש שעות. עם זאת, קצה הזנב של זה, שפתיים אנכית שלי נראה הרבה יותר בולט ממה שאני רוצה … זה לא כמו השפתיים שלי נראה כמו שזיפים מצערים מחכה כדי להיות chucked לתוך האשפה, אבל הם עושים קצת יבש.

אני אשטח גם את אניה, כמו גם Lippie בסופו של דבר מאז הצבע הוא בהחלט שלי, אבל אני לא מבין אם הייתי פריק החוצה כמו שאני עושה כאשר אני עומד על פני השטח טדי קטיפה Mac. בעוד הכרית שפת שפתון / אניה משולבת היא חלקה במידה ניכרת, אני מאמין לטדי דומה מספיק, כמו גם אם אני משוחח עם זר מוחלט ברחוב על שפתון (כמו אחד עושה, lol!), הייתי מציע להם נסה את הכרית לדבר פעם אחת, אבל אני גם רוצה להציע שהם מספקים Mac טדי ללכת, בהתחשב בכך שזה קצת הרבה יותר זול ($ 18.50).

פרסומת

עבור עלות בדיוק באותו עלות כמו שפתון שפתון / אניה משולבת, אתה יכול גם לקבל שלושה צינורות של קטיפה טדי – אחד כדי לשמור על הבית, אחד כדי לשמור על הארנק שלך, כמו גם אחד אולי לשמור עליו במצב נוסף אחד האחרים נופל בשירותים …

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *