יום שבת גלישה, 8 ביוני, 2019

0 Comments

“יופי צריך להתחיל בלב כמו גם נשמה, אחרת קוסמטיקה הם חסרי תועלת”. – קוקו שאנל
Hiya, חבר. בוקר נהדר מקמבריה היפה על חוף קליפורניה המרכזי. אני ממש כאן כמה ימים למסע יום הולדת קצר. טירת השמיעה נמצאת במרחק של 15 דקות משם, כמו גם אנחנו הולכים לשם סיור בקרוב.

היה לי הציטוט הזה מ קוקו שאנל מסומן במשך זמן מה, כמו גם זה היה על המוח שלי במשך כמה ימים מאז אני כבר האמונה הרבה על הכתבה. כאשר אני זוכר להיות אסיר תודה על מה כל אחד כמו כל אחד בחיים שלי, את המצית שלי רוח שלי מרגיש כמו גם את מלא שלי הופך.

פרסומת

וזה לא רק להיות אסיר תודה על הדברים הגדולים. זה קל. אני מאמין שזה קשה יותר לזכור כי אפילו את הקשיים בחיים הם אפשרויות ללמוד, אז אני מנסה לזכור לדון שלי goggles ההצהרה לגלות בדיוק איך להיות אמפתית יותר, קינדר, החולה כמו גם חיננית.

אם כבר מדברים על דברים שאני אסיר תודה היום, כמו גם כל יום … תגיד תודה לך על עצירת. אני מבין שאתה יכול לבלות את הרגע הזה בסוף השבוע שלך לקרוא כל מה שאתה רוצה, אבל בחרת לעצור על ידי MBB, כמו גם זה מתנה יקר – מתנה של זמן של מישהו, כמו גם אני כל כך אסיר תודה על זה.

האם זה רק אני, או הוא היעד עושה דחיפה גדולה להרחיב את סעיף היופי שלהם? זה נראה כמו שבועי יש להם קו חדש שמעולם לא שמעתי על קודם. האחרונה היא איפור מבוסס לונדון איפור, מותג הבין עבור מוצרים סבירים, פיגמנט. הברק שלהם הוא בערך 6 $, לוחות הם בין $ 10 וכן $ 15, כמו גם highlighter הוא 5 $.

אלה הם ההבלים הטובים ביותר איפור, על פי מעצבי פנים. כמה מהם סבירים סבירים, גם.

במצב היית תוהה איזה memoji הוא …

האיפור שלי boo, סר ג ‘ון, יש קול אוסף חדש יוצא עם דיסני אריה המלך הסרט נושא.

4 איפור אמנים לשבור את העור האישי שלהם שגרות

ומאז אני לא כל כך אובססיבי בחשאי, כאן הם 12 של מוצרי היופי המועדפים של Meghan Markle.

זה מה שקורה כאשר אתה מצייד רשת עצבית AI שם חתולים.

ציין של ניו יורק אסר על הפסקת חתולים.

האם אחד באמת דרישה sunscreen עבור השיער שלהם?

היה מקפץ זה כל השבוע

אוהב אותי כמה מל רובינס

בבקשה.

אה, כמו גם לפני שאני עוזב קצת, ליד, רק במצב שאתה לא יודע, אם אתה אומר אשה קטנה בת שלוש שנצרך עם נסיכות דיסני, כי אתה הולך “טירה,” היא עומדת לשאול שוב ושוב אם היא עומדת לספק בל, יסמין, כמו גם סינדרלה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

פרסומת

שיהיה לך מנוחה נפלאה של סוף השבוע שלך. אדבר איתך בקרוב.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *