אזור מפרץ ערעור אהבה: H2O + ערעור

0 Comments

yay עבור המפרץ! בסדרה זו, עבור חודש פברואר 2019, אני אהיה שמציעות מוצרים כמו גם סביב שטחי stomping, אזור מפרץ סן פרנסיסקו.

למה, כן, זה משעשע אותי ללא סוף כי בכל פעם שאני דרישה טרופית ?? תיקון ריח, המותג אני בדרך כלל פונים אל (H2O PLUS) לא נמצא חלק טרופי. במקום זאת, הוא מבוסס בסן פרנסיסקו.

אין לי מושג למה זה כל כך מצחיק לי. ? אני שיטה כמו מהר מאוד משועשע!

פרסומת

H2O + ערעור היה fave שלי במשך הגילאים. אני באמת התחלתי לנצל אותם בחזרה כאשר התגוררתי SF ב Aughts מוקדם (בחזרה כאשר הייתי על כל קרם חלב). עכשיו אני פונה אליהם בדרך כלל עבור מוצרי הגוף, כמו ג’ל מקלחת, כמו גם קרמים, אבל הם גם יש כמה מוצרי טיפוח העור באמת מעולה מדי, כמו שלהם 20 $ hydrating ההיבטים GEL לשמור על זה עסקה חדשה עם ניקוי טיפוסי לעור יבש. אני אוהב לנצל את זה אחרי שאני עובד מאז זה בהחלט דואג שכבות משקעים של זיעה בלי לייבש את הלחיים שלי, וזה לא הישג פשוט!

אבל “Go-to” שלי מוצרים מן המותג, עד כה, הם קוקוס Verbena כביסה הגוף ($ 18), כמו גם חמאת גוף ($ 22). אני מקבל אותם בכל פעם שאני רואה אותם על BOGO ב Ulta (וזה לעתים קרובות, כמו גם אידיאלי עכשיו יש לקנות אחד לקבל אחד ב 40% באינטרנט). הריח הוא הריח הטרופי המועדף שלי בכל פעם שאני הולך עם משיכות הוואי כמוני עכשיו.

זה beachy ללא sunscreen משותף, piña קולדה או הערות אננס נפלא. יש לו צליל של לימון בוהק חזק, כי מרים אותו, כמו גם מספק את זה סידר Y Vibe זה מאוד מרענן, אבל יש גם הערה plumeria, אז אתה לא מסתובב רק ריח כמו לימונים, חחח! גם קוקוס הוא שלמות, שכן הוא מריח כמו קוקוס סדוק טרי ולא ממתקים קוקוס מלאכותיים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

בין זוגם, איברי התנין שלי עומדים לגמרי שום סיכוי. ללא שם: אני Mois-tur- ized!

צער chunky חוסך את היום

פרסומת

ללא שם: אני בחזרה מהמפלגה! בסופו של דבר אני בוחרת עבור צמה מבולגן, chunky, כמו גם מתברר שזה היה הדבר הטוב ביותר להכנת גרייס נראה תכליתי. עשיתי חלק צדדי עמוק כדי להראות את מדגיש הכסף שלי. ?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *