זה קוסמטיקה ביי ביי קווים קרן: באמצעות זה, לאהוב אותו, לחיות עבור זה

0 Comments

זה קוסמטיקה ביי ביי קווים קרן היא Bawse. זה 38 $ מגיע בשבע גוונים זמין meow ב Ulta.
עובדה כיף: אדם יכול לשיר את המקהלה כדי nsync של ביי ביי ביי – ואפילו לא לשחק כמו שאתה לא יודע את זה! – שוב ושוב אל השם של הקרן החדשה הזאת ממנו קוסמטיקה למשך זמן מתועב, מעצבן את עצמם ואת הסובבים אותם ללא סוף.

“ביי, ביי, ביי, ביי, ביי קווים!”

פרסומת

אני חושב שהווידאו גם היה כמה דמוי דמויי בובות זה. הו, “שנות ה -90 והלהקות שלו …

בעיקרון, אני חושב שאני פשוט מצאתי שלך, ועל ידי “שלך,” אני מתכוון הבסיס האהוב שלי, החדש שלי.

מלמעלה: הוגן, אור, בינוני, בינוני טאן, טאן, עשיר ועמוק
זה גמיש, מלא כיסוי עור החלקה נוזלית עם גימור זוהר, וזה פשוט יצא ליפול. 1-oz. בקבוק פלסטיק הוא 38 $ ויש לו משאבה, שהוא קצת רגיש. אני איכשהו תמיד לסחוט קצת יותר ממה שאני צריך כאשר אני שם את זה על הגב של היד שלי (אני צריך לערבב שני גוונים כדי לקבל התאמה מושלמת בשבילי).

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

זה סוג של מעצבן, אבל מלבד זה פגם עיצוב קטן, ואת העובדה כי אף אחד מן הגוונים הוא התאמה מושלמת בשבילי, אני חושב שהקרן עצמה כמעט מושלמת.

עור חשוף בצד אחד, ותערובת של שיזוף ועשיר על השני

זה מחליק נקבוביות משם בזמן השתמטות בזריזות את הקווים הנאים שלי, ולא משנה כמה שכבות אני משתמש – ברצינות, אתה יכול ללכת מלא על “עוגות פנים” אם אתה רוצה – זה לא נראה מפותח או כבד. וזה גם לא מרגיש כבד. אתה יכול גם את זה אם אתה רוצה. כך או כך, זה נראה טבעי, עם או בלי הגדרת אבקה. בעיקרון, זה awesomeness טהור ב 1-oz. בקבוק.

לבוש תערובת של שיזוף ועשיר כמו הקרן שלי. אני גם לובש את tarte לעשות קסם קורה palete עין (עיניים), טארט עלה זהב סומק זוהר (לחיים) ו Mac Cha Cha Cha Lipglass על שפתי.
זהו בסיס גדול עבור הבחור שלי מעל 30 גבירותי ורמות שרוצים קרן נוחה, ארוכת טווח עם גימור קל מעט כיסוי גמיש מ טהור מלא. נהדר עבור הערב החוצה את הטון העור שלך, מכסה פצעונים כתמים השמש, ופשוט בדרך כלל כל סוגי Awesomeness שאתה רוצה מיסוד.

אני מקווה שזה קוסמטיקה מוסיף גוונים נוספים, כי יש רק שבעה זמין, ואם יש לך נותרים צהובים כמו שאני עושה, הם טיפו קצת אפרסקי.

אתה יכול לעבוד עם זה, אם כי. אני איפשהו בין שיזוף ועשירים, ואני מערבב את השניים. אני יודע שאנשים רבים לא יעשו את זה, אבל לעתים קרובות אני עושה. אם, למשל, היית אי פעם לקנות צל בהיר יותר עבור גוון כהה יותר עבור הקיץ, אולי זה משהו שאתה גם עושה.

ללא שם: אני כל על כמה זוהר, קל משקל ארוך לובש את זה. אני אוהב את זה! אם אתה לתוך L’Oréal התאמה אמיתית Lumi או Mac פנים וגוף, אני חושב שאתה אוהב את זה גם.

למעשה, זה באמת מזכיר לי את MAC פנים וגוף, אלא שזה הרבה יותר קל ליישם.

פרסומת

אחד הימים שבהם אתה מוצא את עצמך ב Ulta, לתפוס מדגם של ביי ביי שורות כי זה מדהים.

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *