לא עוד לחיים ליצן משוגע! שני טריקים כדי לקבל סומק שלך כדי להיראות טבעי ככל האפשר

0 Comments

סומק, מותק!
למה סומק טבעי למראה כל כך קשה לעשות?

בתכנית הגדולה של יישום איפור, זה לא כמו eyeshadow, שבו לפעמים אתה מיזוג ארבעה או חמישה צבעים על המכסים שלך. סומק הוא בדרך כלל רק צל אחד על שטח גדול למדי. זה לא מדויק כמו לשים צבע בקפל העליון, אז למה זה כל כך freakin “קשה לעשות סומק נראה טבעי?

פרסומת

זה סיפק לי זמן קשה במשך שנים רבות, כמו גם עדיין עושה מעת לעת, עם זאת הנה שני עצות שבאמת עזרה. כשגיליתי את אלה, זה היה כמו העננים נפרדו, כמו גם שמעתי מלאכים שרים, אההה! וחשוב יותר, אני כבר לא רולין מסביב לעיר עם שתי עיגולים קטנים על הלחיים שלי (אשר, omg, עשיתי לגמרי!).

בכל מקרה, הנה שני דברים שאני עושה כשאני הולך על הסמיק הכי טבעי.

להפחית כל סוג של אדמומיות, כמו גם הכנה בד שלך הראשון

זה באמת שימושי עבור סומק טבעי ביותר למראה. בניגוד רק ליישם סומק על עור חשוף, תמיד להתחיל בערב את הטון העור שלך ככל האפשר על ידי הסתרת כל סוג של אזורים של אדמומיות בכלל (כמו פצעונים) על כמו גם סביב הלחיים שלך, שכן אתה רוצה את הבסיס שלך קרוב יותר מושלם כפי שאתה יכול לקבל את זה לפני שאתה ליישם את הסומק שלך על גבי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אם אתה שם משהו pigmented כמו סומק על גבי אזור כי כבר יש צבע – כמו על גבי פצעון אדום – הסמיק שלך יהיה להדגיש את האזור אפילו יותר, אז הכנה את הבד הראשון שלך. החל את היסוד שלך ו / או קונסילר בכל מקום שאתה דרישתו, כמו גם להחיל את הסומק שלך. שיטה זו זה ייראה כמו לטאטא טבעי של צבע חוצה את הלחיים שלך.

החל את העסקה שלך עם אבקה לפני הסמיק שלך

קצה הבא הוא ליישם אבקת סומק שלך (אם אבקה סומק הוא רעל הסומק הספציפי שלך, כמו גם זה מתרחשת להיות שלי) על גבי העסקה שלך עם אבקה, במקום השיטה השנייה. אז, אם אתה מתחיל עם פריימר, היית ליישם את הבסיס שלך, כמו גם קונסילר הבא, אז את העסקה שלך עם אבקה, כמו גם אז הסומק שלך.

בגלל מוצרים כמו להעריך על קרמים, כמו גם יסודות הם מוצרים שמנת, אם אתה מיישם אבקת סומק ישירות על גבי הקרן שלך, כל סוג של אזורים שיש להם יותר מוצר עליהם יהיה לתפוס יותר של סומק שלך, לעזוב איתך כמה כתמים לא שווים של צבע סומק אינטנסיבי יותר על הלחיים שלך.

במקום זאת, אם אתה מיישם את העסקה שלך עם אבקה על גבי הקרן שלך, הקרן שלך תופס את העסקה עם אבקה מאוד הראשון (במקום להסמיק שלך).

תועלת אחת היא כי מאז העסקה שלך עם צבע אבקה היא ככל הנראה דומה צבע היסוד שלך, זה לא ייראה אחיד. יתרון נוסף הוא כי העסקה עם אבקה מספק אבקה שלך להסמיק שכבת בסיס עם מבנה דומה (אבקה), כמו כרית, כמו גם בדרך כלל קל יותר למזג מבנים דומים יחד, כמו קרמים עם קרמים, כמו גם אבקות עם אבקות.

שכבת זו של עסקה עם אבקת מעשים כמו כרית להסמיק שלך, כמו גם עושה את זה הרבה יותר קל כדי להרים את אלה סומק סומק יחד, כמו גם למזג אותם החוצה. התוצאה היא סומק טבעי יותר.

הכול על החיים האלה

בסדר, אז אני לגמרי הלכתי לשם. קניתי זוג zella high midsection leggings, כמו גם אתה מבין מה? אני באמת מתרגש מהם!

I have a few pairs of leggings from Zella that are all mid- to low-waist, as well as ever since I had the baby, um…I haven’t been able to get back into them. They don’t in shape me the exact same method they utilized to — specifically, my stomach hangs over the waistband. So, I’ve been wanting a pair of leggings that hold whatever in, a.k.a mom denim style. as well as ya understand what? Whatever, I’m awesome with it. I saw these high-waist leggings on the Nordstrom website, checked out all the great evaluations as well as was like, darnit, I’m just gonna go there.

I’m still waiting on them to find in… When they arrive, do you want me to evaluation them? חחח! I have reviewed workout gear on MBB before. If you believe I should, let me know.

פרסומת

LONG online LEGGINGS!

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *