נסה רעלה שעון רעלה שקוף אבקה אבקה עבור אבקת אבקת לא אבקת עם

0 Comments

מאז אני לא לוקח במיוחד הנאה שיש לי את הבסיס שלי, כמו גם צעד קונסילר סביב העסקה שלי עם כמו צוות של רקדני זהב מוצק מסונכרן, אני ללבוש אבקה. עם זאת, אני לא אוהבת את העסקה שלי כדי להיראות אבקת, אם אתה מבין למה אני מתכוון.

כנראה, אני לא היחיד זמין שאוהב פנים שאינם אבקתי, שכן זה אבקה חדשה חדשה משעה שעון כבר הציע כמה פעמים באתר האינטרנט שלהם בהתחשב בכך שהוא הציג מוקדם יותר באביב הזה.

פרסומת

שעון חולצה רעלה שקוף אבקה ($ 46 עבור 0.36-oz. צנצנת אבקה רופפת)

אני באמת אוהב את זה. היה לי את זה בסיבוב במשך כמה שבועות עם בסיסים שונים, כמו גם קונסולים על העור המשולב שלי, אבל הייתי איטי ya “רול אם אתה אולטרה שמנוני, שכן הוא פורץ את הקרן בין הגבות שלי, וזה השטח השמן ביותר על פני, עד סוף היום.

“הקסם של הצעיף הפך לתוך אבקת רופף מעודן במיוחד שנוצר כדי לספק לעור גימור מושלם באופן טבעי. זה אבקה דק, חסרת משקל מנוסחת עם רך להתמקד אור המשקף bits כדי לטשטש מיד פגמים כמו גם להפחית את המראה של נקבוביות, קווים עדינים, כמו גם קמטים לעור חלקה ללא מאמץ. הנוסחה השקופה יכולה להיות מנוצל על כל גוונים בעור עבור גימור בלתי נראה, טבעי. ”

– Hourglass.com.

אחרי שמונה (!) שעות עם צעיף שעון חול וגם מטופל עם אפרסק הטוב ביותר נוחות קרן מאט
אני מרגיש כל כך bougie כשאני מיישם את זה עם 64 $ (!) כפול הסתיים מברשת אבקת רעלה, שהוא אושר לשימוש, כמו גם אני אוהב את זה אני לא יכול לראות את הספק של אבקה כאשר הוא מעורב.

נקבוביות קטנות יותר? כן. להתווכח לתוך קווים יפים? Flashback? מזעזע, לא. לבסוף, אבקה שקופה כי באמת חייב לעבוד עבור כל גוונים העור. אם אתה נשבע על ידי Mac Mineralize משטח טבעי, אני מאמין שאתה תהיה מרגיש את זה יותר מדי.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

נ.ב. קצת עובר דרך ארוכה.

פרסומת

4 מתוך 5 לבבות.

האם ידעת? צעיף עם יהלום? אבקה, אשר כביכול בדיוק איך זה יכול להראות אור ללא כל סוג של flashback. לְחַבֵּב!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *