קח אותי איתך, maybelline העיר קטנה לוחות!

0 Comments

נסיעות ידידותית לייבלין עיר קטנה, 9.99 $ כל אחד
אני חושב שאולי גיליתי קסם פוטנציאלי לשינוי חיים באריזה הבוקר.

וכאן זה: במקום להביא את התיק המשמעותי ביותר איפור אני הבעלים (וזה מה שאני בדרך כלל לעשות, הפתעה גדולה!), אני אביא אחד קטן ורק להרשות לעצמי כל מה שיתאים לתוכו בטיול.

פרסומת

: O.

כן, אני יודע שזה ברור ברור, אבל לשמוע אותי.

שישה מתוך שבעה מייסלין עיר קטנה לוחות
ברור, מישהו שם בחוץ הבנתי את זה לפני, אבל זה מעולם לא עלה על דעתי. ברצינות, OMG! לכווץ את התיק, קארן!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

גרפיטי פופ בכריך

זה המקום שבו אלה maybelline העיר קטנה לוחות קטנים להזין את התמונה?

הם לא חמודים? אתה מקבל שישה אבקת eyeshadows בלוח אחד קטן שמתאים לכף היד שלך.

יש שבעה גרסאות זמין, והנה שש. הם רק $ 9.99 כל אחד, וזה די הרבה.

מלמעלה: צ ‘ילי בראנץ’ נייטרלים, מסלול בטון, זריחה במרכז העיר, גרפיטי פופ, ברונזה גג וג ‘ונגל עירוני
ללבוש את לוח הזריחה במרכז העיר על העיניים שלי … (אנא סלח את הפיג’מה ואת אוזני החתול, זה היה רק ​​10 דקות מבט שעשיתי ללכת לרוץ Starbucks.)
כל לוח יש משולבת של מסיים שימור (מצטער, מאבים מאט!), אז אנחנו מדברים כפור, glitters ו satins. המרקמים הם כל כך רכים שהם כמעט שמנת, והם די פיגמנט.

כאשר אתה עובד עם glitters ו frots, אתה צריך להיות מוכן להתמודד עם קצת נשימה, אבל בסך הכל, אלה הם צללים באיכות גבוהה ומסקן, ואת הנשורת לא רע.

ואני מקווה שזה לא יקרה לך בטיול (או לי!), אבל אם תיק האיפור שלך אי פעם הולך לאיבוד במעבר, זה לא יעלה הרבה כדי להחליף מיני העיר.

אני רק אומר’…

Maybelline עיר קטנה מרכיבים צבעים
Caprylic / Capric Triglyceride, ניילון 12, Bis-Diglyceryl polyacyladipate-2, dimethicone, talc, diisostearyl malate, בורון ניטריד, סיליקה, מגנזיום stearate, סידן אלומיניום borosilicate, dimethicone / ויניל dimethicone crosspolymer, isostearyl אלכוהול, סידן נתרן borosilicate, אלומינה, Capylyl Glycol, Ethylhexylglycerin, חומצה סורבי, פרפינום נוזלי / שמן מינרלי / huile minerale, סודיום dehydroactate, cera microcristallina / microcrystalline שעווה / cire microcristalline, פרפין, sorbitan isostearate, tocopheryl אצטט, פח תחמוצת, אבקת סרייקה, אבקת משי / poudre de sooy, טוקופרול. ייתכן ש- Mica, CI 77491, CI 77492, CI 77499 / תחמוצות ברזל, CI 77891 / טיטניום דו חמצני, CI 77007 / Ultramarines, CI 77742 / Manganese ויולט, CI 19140 / צהוב 5 אגם, CI 42090 / Blue 1 Lake, CI 77510 / Ferric Ferrocyanide, CI 75470 / Carmine

פרסומת

זריחה חמה במרכז העיר היא האהובה עלי. יש לו שלושה סאטינים (עצם, בז ‘וחום כהה) ושלוש כפור (ורוד חיוור, שמפניה ואלמוג). הסאטינים הם הדברים הקרובים ביותר בלטים אלה כדי mattes, ואת החום בז ‘הם מועילים להפליא עבור העברת הזוהרים לתוך הקפל.

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *