עם Tocca Crema Da Mano קרם יד קולזיוני, מגוון הוא התבלין של החיים

0 Comments

אני מכור בונאפיד קרם ידיים. הרם את הכף שלך שלך אם אתה גם אחד.

עם $ 32 TCCA Holiday Crema de mano coulzioni, אתה יכול לחות את הנמטים שלך עם קרם יד מבושם שונה כל יום עבודה בשבוע, כי זה מגיע עם חמישה צינורות ריחניים, כל אחד עם קצת הרבה יותר מעודן, פחות מתוק, ב לדעתי, מאשר הרבה קרם יד שניסיתי.

פרסומת

הם אומרים כי מגוון הוא התבלין של החיים, ואני חושב כי בהחלט חל על קרם ידיים. עם חמש אלה, אשר הכל על הריחות, אתה יכול לבחור אשכוליות מלפפון בימי שני ברגמוט ו Gardenia ביום חמישי, למשל.

Tocca ידוע ניחוחות פרחוניים, נשי, ארוכי טווח (אני אוהב את השמות שהם נותנים בשמים שלהם!), ו עבור $ 32, אתה מקבל חמישה 1-oz. צינורות של Tocca של קרם ידניים מבושל, כולל וניל ו אלגון קולט, אשכולית ומלפפון קליאופטרה (אני לובש את זה היום), ברגמוט ו Gardenia פירנצה, אבטיח ו frangipani סימון ואפרסק ו Muguet ליליאנה.

הנוסחה לחות מתונה, שהיא כמעט לחות כמו סבון ותהילה מזון יד או l’accitane חמאת שיאה קצפת קרם יד, מועשר עם שמן קוקוס, חמאת שיאה ואלו עבור עזרה אמיתית לעזרה יד.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

למרות שאני לא חושב אלה הם קרם לחות ביותר סביב, הם עדיין מרגישים משמעותיים. אני לא יכול לסבול את זה כאשר אני שם על קרם יד כי הם כמעט מים (כל כך חסר תועלת). אלה, לעומת זאת, לארוז לחות חמורה, ולעתים קרובות אני אוהב להשתמש בהם כשאני יודע שאני הולך להיות מחוץ לבית במשך זמן מה, כי הם משאירים מאחורי שאריות קלות שמרגישות כמו מחסום מגן נגד האלמנטים .

בנוסף, הלוואי! – אני חושבת שהם מריחים יפה.

אתה יכול למצוא את Tocca Crema Da Mano Coullzioni עכשיו בספורה, Spacenk באינטרנט.

פרסומת

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *