Sunscreen Roundup, חלק 1: Neutrogena Unnoticeable יומי קרם הגנה Sunscreen רחב ספקטרום SPF 60 +, Crave הידרינג מינרל Sunscreen SPF 30 Sheer Tint הבחירה של פאולה נוער הרחבת היומי H

0 Comments

Sunscreen Roundup, חלק 1!
אני מנסה לא מעט מסנני קרינה חדשים בזמן האחרון, וזה סדרה חדשה הערכה את הלהיטים מתגעגע!

אני מקבל כמה בקשות לעשות עמוק יותר לצלול לתוך מסנני קרינה אני אגירה החלים עם התלהבות בזמן האחרון, אז הבא עצירה – יום ראשון הגנה. ? ️

בוא נלך!

פרסומת

Neutrogena Unnoticeable היומי קרם הגנה Sunscreen רחב ספקטרום SPF 60 +

אני ישר למעלה אהבה באמצעות קרם הגנה כימי על הגוף שלי, אבל אני לא אוהב להשתמש בו על הצוואר או הפנים כי זה גורם לי לפרוץ! – ואני לא מרמזת לשיר לשיר. זה גם עושה את העיניים שלי לגרד כשאני מזיע. ? עבור נשק, רגליים, בטן ובחזרה, אבל זה bomb.com.

אתה יודע שאני לא יכול להתמודד עם הגב של ברכי מרגיש דביק, ואת הנוסחה הזאת סופגת בתוך פחות מדקה. זה גם בצד המימי, ועורי לא מרגיש דביק או שמנוני אחר כך.

זה כל כך קל ליישם ולהחיל מחדש לאורך כל היום, אשר כנראה למה אני – drumroll בבקשה – כבר סיים את הצינור.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כמו כן, זמן יבש מהיר נראה לעזור לשמור על קרם הגנה זה בגדים מכתים, וזה נהדר. כבר לקחתי את הצעד ולחשוש אותו בחולצות לבנות, וזה לא משאיר שום כתמים צהובים מאחור, למרות שיש לו גוון צהוב צהוב יפה, אשר, FYI, אתה לא יכול באמת לראות ברגע שאתה לשפשף אותו פנימה.

אני צריך לומר, אני לא יודע למה הגוון הצהוב שם, אבל נראה שזה לא יעזור לזה לא להשאיר מאחור כל יצוק.

הו, ואת הסיום!? זה נראה כל זוהר ו schmexy כאשר אתה מתחיל לשפשף אותו, ואז זה מתייבש סאטן, וזה מאוד יפה, במיוחד על הידיים והרגליים.

באשר לניווח, יש לו אור אחד שמזכיר לי בושם בושם בראון. אני אוהב את זה.

דבר נוסף שאני אוהב הוא איך זה לא זוז, גם כשאני מזיע. זה כל כך טוב להישאר לשים את זה כשאני נכנס למקלחת בלילה, זה לוקח שומן מרפק ומיזוג כדי להסיר אותו לחלוטין מהגוף שלי.

אם כבר יש לך sunscreen אתה אוהב את הפנים שלך ואת הצוואר, אני אומר לתת את זה לנסות.

3-oz. צינור ב Ulta הוא $ 17.99. אני באמת אוהב את זה על הידיים שלי, הרגליים והרגליים, ומכיוון שזה קל במיוחד להחיל מחדש לאורך כל היום, אני בטוח לרכוש אותו שוב.

Scave Hydrating מינרלים Sunscreen SPF 30 גוון טטה

זה sunscreen פיזית יש גוון … זה על הצד העמוק יותר, אז אם אתה מצית lass, ייתכן שיהיה כמה בעיות עם גוון נראה כהה מדי או כתום מדי. אני NC42 ב Mac, ואני חושב שזה מתאים לי די טוב, אם כי אני יכול לראות מעודן, טהור כי אני מיישם מעילים מרובים.

אני לא דואג את זה יותר מדי, כי, כי המוצר יש כל כך הרבה חיוביות. זה לא מתוחכם, לא עוקץ את העיניים שלי, וזה מרגיש נוח על הפנים שלי ואת הצוואר (אני לא באמת משתמש בו על הגוף שלי). זה גם לחות למדי, אשר אני חושב הוא בשל שלושה ceramides חתימה של cerave.

גיליתי כי מסנני קרינים פיזיים לקחת הרבה יותר זמן כדי לעבוד לתוך העור שלי, וזה לוקח בערך שלוש דקות לשפשף לחלוטין. אחרי זה, ברגע שזה נספג, זה מרגיש אור ולא מרגיש שמנוני או דביק.

FYI, גיליתי כי קרם כהה זה יכול לשפשף על בגדים מצתים, אז רק הצבעה על זה. עד כה הצלחתי להסיר אותו מהבגדים שלי לשטוף (לדפוק על עץ), אבל זה ראוי לציין.

זה די חסכוני ב $ 16.99 עבור 1.7-oz. צינור (רכשתי שלי ב- Ulta).

הלוואי שזה בא באופציה עם SPF גבוה יותר, כי אם זה הייתי לגמרי לקבל את זה שוב. זה משתף פעולה עם מוצרי טיפוח העור אחרים, נראה נהדר תחת איפור, וזה מאוד קל ליישם.

הבחירה של פאולה נוער – הרחבת יומי הידרציה נוזל רחב ספקטרום SPF 50

אני כבר משתמש זה קרם הגנה כימי על הפנים שלי, שם יש לי עור משולבת, ויש הרבה כדי לאהוב על זה.

הטוב – זה לחות, קל, וזה סופג במהירות. אני יכול גם לשים את זה על המכסים שלי ואת האזור התחתון שלי בלי להטריד את המפיפרים שלי, ומכיוון שזה לא מסודר, אני יכול ליישם כמה שאני רוצה בלי לקבל כאב ראש.

ללא שם: – אני גם אוהב את גימור demi-matte.

החלק לא כל כך גדול? אני יכול לראות יצוק אפור קטן מאוד על העור שלי כשאני משתמש בו … שניתן, זה מתיישב ונעלם, בסופו של דבר, אבל זה לוקח קצת זמן … כשעה. כמו כן, זה לא משחק כל כך טוב עם מוצרי טיפוח העור אחרים בתערובת. זה כדורים למעלה וגלולות די בקלות, אז להופיע אותו לאורך כל היום הוא מאתגר כשאני לובש הרבה יותר מאשר רק זה.

2-oz. tube is $33, which is a lot for a sunscreen that’s just OK… I liked it enough to use many of the tube, but I don’t think I’ll be keeping it in rotation when I finish it. * מושך בכתפיים *

פרסומת

Have you tried any of these sunscreens? are there any others you really like?

Your frienשכונה שכונה מכור,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *