האביב Guerlain Glow 2016 אוסף: עבור גבירותיי (ואת הלורדים) אשר אוהבים נראה זוהר

0 Comments

אתה יודע מה? מֶשֶׁק! בואו נשחק ליד אחר הצהריים. אומרים?

בחייך! בוא נעשה את זה. השמש החוצה; אנחנו יכולים לנסוע לעיר, ללכת לגני התה היפנים, להסתובב, לבדוק את פריחת הדובדבן, יש כוס תה ולראות את עלי הכותרת הוורודים לגלוש ברוח … זה לא נשמע נחמד?

פרסומת

אני אשמח, בעצם, ובדרך אגב, אני אהיה לובש את האביב באביב Guerlain 2016 אוסף, כי האוסף הזה הוא כל זה על זה לאביב האביב האביב.

לא, לא כמו שאתה טיול במעלה הר או, כמו, parasailing או עושה x משחקים. יותר כמו פשוט נהנה יום שמש בחוץ בפארק, או לבעוט אותו בעיר עם החברות שלך.

הבהרה מן האביב Guerlain זוהר 2016 אוסף …

כמה חתיכות מן האביב guerlain זוהר 2016 אוסף

באוסף זה, “זוהר” הוא המילה du Jour. זה רק אוסף מאושר, מרומם עם נגיעות של ורוד, זהב וחאקי. אני מרגיש את זה … מלבד המחירים.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אני מתכוון, כן, זה guerlain, אז זה בערך מיליון קילומטרים מ “מציאה” או “surchestore”, אבל $ 179 עבור אבקה קומפקטית? ללא שם: זהו ריק-שפיות, יו! (הערה בצד: הליכה מתה חוזר פברואר 14. שמח ולנטיין, Yay!).

Guerlain Météorites מסע יוצא דופן דחוס פנינים של אבקה ($ 179)

Guerlain Météorites מסע יוצא דופן דחוס פנינים של אבקה ($ 179)
כן, אתה קורא את זה נכון – זה קומפקטי הוא באמת 179 $. בהתחלה חשבתי שזה שגיאת הקלדה כי בכנות, למה?

ללא שם: כמו, בסדר … ללא שם: אני מקבל אותו. זה נראה ומרגיש לוקס. האריזה exudes אלגנטיות, ויש לו gravitas ו heft לזה. זה גם refillable, ואני אוהב את השילוב של צבע תיקון, צבעים בהירים – ורוד, סגול, ירוק, בז ‘ולבן – אשר כולם מחויב כמו “מחמיאים אוניברסלית”.

אני רואה את זה – קצת מבריק, זה זוהר זה guerlain עדין. ההשפעה היא כנראה לא סופר ברור, אבל זה נהדר כאן. אני חושב שזה יפה מאוד.

אבל 179 $ יפה ?? ללא שם: אני לא יודע … ללא שם: זה קצת הרבה. אני חושב שאתה יכול לקבל דומה, וגם יפה, אפקט עם אבקות הסביבה 45 $ שעון חול.

אז, בעצם … זה אחד הוא splurge.

Guerlain Météorites פריימר ($ 74)

Guerlain Météorites פריימר ($ 74)
עכשיו, כמו עבור פריימר Météorites (74 $), זה מזכיר לי את backlight של becca. יש להם מרקם דומה מאוד – הן על הצד הדק יותר – והן להרגיש יותר כמו לחות מאשר כמו primers סיליקון עבה (כמו אחד על ידי smashbox).

הם גם לטשטש את הנקבוביות שלי באותה דרך. כמו, אני יכולה להגיד שיש שם משהו, אבל הפנים שלי לא נראו נוכחות מעבר לאמונה. שניהם גם מוסיפים זוהר עדין, אבל אני חושב המוצר של Guerlain עושה עבודה טובה יותר של שמירה על אזורים שמנוני שלי כדי להפוך את השמן slicks.

אני אוהב את זה הרבה, אבל אם אתה צריך כוח אמיתי דיל טשטוש כוח, אתה כנראה צריך שכבת עוד פריימר על גבי; זה לבד לא יכול להיות מספיק בשבילך.

אם, עם זאת, אתה רק קצת רוצה קצת טשטוש וזוהר, זה מקסים, אם כי לבלות, אפשרות.

ללא שם: – וזה גם עוזר היסוד שלי ליישם בצורה חלקה יותר.

רוז Aux Joues סומק Duo Smile סומק ($ 62)

Guerlain רוז Aux Joues סומק Duo Smile סומק ($ 62)
אני גם אוהב את החיוך דואו סומק (כמובן שאני עושה). הצד הכהה יותר הוא למעשה הסומק, ואת הצד המצית הוא סימון, אבל אתה תמיד יכול לערבב את שני, וזה מה שאני עושה … היי, אני פשוט עשה חריזה!

אני באמת אוהב את זה ורוד מסוים. זה בהיר, סמוק ונראה בריא, אתה יודע? – אז לא כמו בובות אלה עם מעגלים ורודים בהירים על לחייהם, למרות שאני מזהה שזה נראה כאילו זה יכול ליישם את הדרך … אבל זה לא. זה הרבה יותר טבעי ממה שציפיתי, למרות שהוא מכיל הרבה פיגמנט. אני משתמש בשכבה אחת, אשר אני בסופו של דבר buffing למטה, וזה יחזיק מעמד לי כל היום.

Ecrin 1 Coureur ליהנות Eyeshadow ארוך טווח ($ 34)

Guerlain Ecrin 1 Coureur ליהנות Eyeshadow ארוך טווח ($ 34)
ואז יש את זה eyeshadow יחיד … אתה באמת יכול ליהנות זה אחד …

חה חה! תשיג את זה? לראות איפה זה אומר “ליהנות” על המחבת?

אתה יכול לאהות את זה אם אתה לתוך זהב צהוב. כמו הסומק, זה הרבה יותר פיגמנט ממה שציפיתי, וזה נמשך גם זמן רב. לבשתי את זה לפני כמה ימים, ואחרי שמונה שעות (השתמשתי אייליינר כבסיס), זה בקושי זז.

Le Crayon Yeux ב Blackjack ו Khaki הנהג (31 $ כל אחד)

Guerlain Le Crayon Yeux עמיד במים Long-Lsating Khol Liners (31 $ כל אחד) ב Blackjack (משמאל) ואת הנהג חאקי (מימין)
האוסף כולל גם חמישה ספינות קוהל עמידים במים, כי הם רכים ומטמיחים כמו רוב ספינות קוהל, שהם כנראה הנוסחה האהובה עלי עיפרון בגלל כמה בדרך כלל נוח ולא ייבוש הם על הקווים שלי ואת קווי מים (בניגוד ג’לים), אבל אלה הם pigmented באופן חד פעמי וחלקלק (כמו ג’ל).

הם מעניינים … אני מקבל בערך 10 דקות לעבוד איתם לפני שהם מלאיםמַעֲרֶכֶת.

הם סוג של להזכיר לי silkier chanel twist-up stylo yeux liners (הנסיעה שלי או מת!). הם יימשכו לפחות שמונה שעות על קווי הרצועה שלי, אבל אני מוצא את עצמי צריך להחיל מחדש אותם אחרי שש שעות על קווי המים שלי.

Kisskiss שפתון ($ 37 כל אחד)

אגב, יש גם כמה $ 37 שפתון Kisskiss בהשקה זו, אבל לא ראיתי אותם קרוב אישי עדיין. יש ורוד בהיר בשם תינוקת יקירתי (371) ו Fuchsia בהיר בשם הכל על ורוד (372). בתמונות האלה, אני לובשת צל נשיקה אולד, שנקרא פינקי גרוב 364.

פרסומת

אז, במונחים של אוספים איפור אולטרה אולטרה, מה אתה חושב? לראות משהו כאן אתה באמת, באמת אוהב?

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *