Nars Guy Ray עבור Nars אוסף נופש: הנשיקה יש את זה בתיק

0 Comments

mmwah!
אז, אני מבין שזה כמו טוטס קלישאה להיות חובב איפור נצרך הדפסות שפתיים, אבל אני. זה מה שזה. כמו גם את התיק nars החדש נשיקה קטיפה מאט עיפרון שפתיים ($ 49) יש את הדפסת השפה הכי חמוד.

זה מן Nars Nars גיא ריי אוסף חג (זמין עכשיו), אשר יש שפתיים ברחבי המקום! – על האריזה, המחבתות, כמו גם אפילו מרגיז את תיק איפור זהב מבריק.

פרסומת

ואת השפתיים האלה כאן מדברים עם נשמתי. אני אוהב את זה הם קצת לא שוויונית, כמו גם מטפלים, כמו שהם p * sse על מישהו חניה אוטומטית במקום המיועד שלהם, haha!

(אוקיי … להשאיר אותו לאביזרים אבזרים לצאת לשקית חמש דקות!)

לאשראי שלהם, Nars Le חג שקיות הם כמה תיקי החגים הטובים ביותר מסביב. יש לי אחד שחור עם שפתיים כחולות על זה כמה שנים אחורה, כמו גם זה עדיין הולך חזק.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

נשיקה גדולה!

בתוך התיק הם ארבעה nars בגודל מלא קטיפה עפרונות שפתיים מאט, שניים מהם, גוונים כהים, toundra, כמו גם אדום בסכנת הכחדה, הם פיגמנט מאוד מקדם מחדש מן הקו לטווח ארוך. שני גוונים בהירים, שיטות בר כמו גם כישוף, הם תוספת חדשה, מוגבלת, FYI, Super Sheer, אשר עשוי להיות מפסק דיל עבור כמה מציץ.

רק הולך על ידי המספרים, אבל זה הרבה. בכוחות עצמו, מקל של אדום בסכנת הכחדה הוא 27 $, אבל אתה מקבל ארבעה nars שפתיים עפרונות עבור $ 49 עם קבוצה זו.

מלמעלה: קשירת איות, דרכים בר, toundra, אדום בסכנת הכחדה
אני לא מבין אם אתה מכיר את מאטס קטיפה, אבל אני קורא להם “שפתון נגד חתול,” מאז שאתה מבין בדיוק איך כמה שפתון מאט יבש את השפתיים שלך כל כך שהם בסופו של דבר להופיע כמו התחת חתול ? (OMG, זה נכון כמו שאתה מבין את זה!) בכל מקרה, אלה לא. הנוסחה גם מרגישה כמו גם נראה קל.

בכיוון השעון משמאל לימין: כישוף, דרכים פרוע, toundra, בסכנת הכחדה אדומה
הם לא הרבה זמן באמצעות כמה מאטס, כמו גם אני צריך להחיל מחדש שלי אחרי ארוחה או קפה. כמו כן, לפעמים כאשר השפתיים שלי יבשות נוספות, אני לא לגעת אותם בכלל, כי הם עושים לתפוס על כל סוג של פתיתים. עם זאת, כאשר השפתיים שלי נמצאים במצב נהדר, כמו גם אני במצב רוח, הם כיף.

בעיקרון, אני מאמין אלה הם מקסים. בטוח, שיטות בר כמו גם כישוף הם קצת sheer … הייתי רוצה אותם יש קצת יותר פיגמנט, אבל הם עדיין מקסים בצורה עדינה.

פרסומת

נשיקה קטיפה מטה עיפרון שפתיים הוא $ 49, כמו גם אתה יכול לגלות את זה עכשיו בסדורה, כמו גם באינטרנט.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *