דוגמיות של קלרינס סתיו 2016 4-צבע צללית לוחות עבור עיניים חומות, עיניים ירוקות ועיניים כחולות

0 Comments

קלרינס 4 צבע צללית לוחות עבור עיניים חומות, עיניים ירוקות ועיניים כחולות
הוא היה מפתיע אותי כשמישהו היה אומר שאני נראית כמו אחותם או לדודתם או לדודה שלהם … אני מניחה שיש לי דופפלינג, או כמה doppelgangers, נודדים באדמה, ואם הם אוהבים צללית חומה ככל שאני עושה, מי יודע?

אם הם לא, אם כי, ואתה מופיע בבלוג יום אחד, ואני כמו, “bluh! אני שונא צללית חומה! ” אז תדע שאחד מאותם doppelgangers ביצע את התוכנית המרושטת שלה, ואני קשורה איפשהו בארון.

פרסומת

הם גם באים עם כרטיסים.
הצבעים החומים של העיניים החומות
כל אחד קלרינס חדש 4 צבעים צבעים (43 $ כל), אשר חדשים עבור סתיו / חורף 2016 זמין כעת, נעשה כדי להשלים צבע שונה. יש אחד לעיניים חומות, אחת לעיניים ירוקות ועיניים כחולות.

הצבעים 02 רוזווד לעיניים ירוקות

הצבעים בעירום בעיניים כחולות
Eyeshadow לוחות כמו אלה המיועדים צבע עין מסוים הם בדרך כלל מושרשת בתיאוריית צבע, כמו, אלה צבעים אמורים לגרום לעיניים כחולות להופיע יותר כחול, או עיניים ירוקות נראה ירוק יותר, או עיניים חומות נראה חום יותר, אבל אני לא דון עדיין לא יודע. אני רק רק סלקתי אותם על זרועי, אבל עד כמה שאני יכול להגיד, הם נראים עקביים עם צלילות קלרינס השתמשתי בעבר.

הם על הצד העצום, והנזק הוא מאוד שאנל-אסק פוגש בובי בראון. שום דבר לא פלאש או בפנים שלך, אבל אני חושב שזה סגנון קלרינס, שאני אוהב. אני אוהב את זה הצללים הם טהורים, קל לתערובת וכי הם לא עזים סופר.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

נראה איך זה הולך. אני אעשה משהו איתם בימים הקרובים.

פרסומת

האם אתה אוהב קלרינס? האם יש דברים בקו שאתה אוהב במיוחד?

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *