כל מוצרי הכוכבים במשך 3 דקות, לא איפור איפור

0 Comments

כמה ימים יש לך 20 דקות לשים על האיפור שלך … וכמה ימים יש לך רק שלושה.

אתמול היה יום “שלושה” בשבילי. הייתי צריך להקטין את קונור בגן הבוקר לפני שנסעתי למאפייה, כרגיל, עם זאת, מאז שהתרחקתי באיחור (פשוט סיימתי את ארוחת הצהריים שלה, כמו גם אז אני בטעות ירד על הרצפה, Arghhh! הוא התרחש גם בתנועה איטית! אני חזרתי מחדש את הבננות הפרות האלה על הקרקע כבר כ -20 פעמים.), היה לי רק רסיס של זמן להפוך את עצמי במלואם, , שני ימים מתים חצי-זומבי. שלוש דקות, כדי להיות מדויק, כמו כן, אני מתוזמן, מאז בלי טיימר, לעולם לא הייתי עושה את זה את הדלת בזמן.

פרסומת

אני אהיה הראשון להודות כי אין שום דבר מושך או מדהים או שינוי החיים על האיפור הזה, אבל אתה מבין מה? לעתים קרובות אני משתוקקת נראה ככה, כמו בימים שבהם ארוחת הצהריים נופלת על הקרקע (הבננות האלה עדיין רודפות אותי), כמו גם הדבר האחרון שאני דרישה היא להיות לערער עמוק על ידי הקונסילר שלי או צבע crease.

אם הייתי להשוות את זה סוג של איפור לסגנון שיער, זה יהיה כמו לרוץ נקי עם השיער שלך, כמו גם לשים את זה בתוך מסודר, נקניק נמוך לפני שאתה עושה כובע בייסבול מקסים.

MVP אמיתי במראה זה: שרלוט Tilbury של הוליווד מסנן מושלם

אני אוהב כמו גם ללבוש את כל הזמן של freakin (צל שלי הוא 5 שיזוף). זה moisturizer טינט יש מאוד bearlescent סיביות שהופכים את העור שלך נראה dewy (אבל לא שמנוני), כמו גם זה מספק הגנה מספקת כדי להסתיר אדמומיות, כמו גם פיגמנטציה כל כך מעט מפוזר כמו גם נמשים. זה גם עדיין קצת טהור, כמו גם לא נראה עבה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

(לא תיראה כאילו אתה משתמש במסכה).

מ במרחק מטרים ספורים, הרבה אנשים אפילו לא יוכלו להגיד לך להשתמש באיפור. הם פשוט ייקנו שיש לך עור מושלם באופן טבעי. כאילו זה, כמו זה, looooove אותו.

שחקנים מכריעים אחרים

מה עוד עושה את ההרמה הכבדה כאן?

אני גם באמצעות שני מוצרי הלחי ג’ל על ידי Chantecaille – ברונצר הזוהר שלהם, כמו גם לחות ג ‘ל קרם סומק מאושר. אני מעורב כמה נקודות של שניהם על גב היד שלי, כמו גם טפח / מעורבב את המשולב ישירות על לחי שלי עם אצבעות. בדיוק כמו שרלוט Tilbury מסנן מושלם, אלה שני מוצרים פיגמנט בינוני להפקיד צבע טבעי, כמו גם לא להיראות ברור או כבד, ולכן הם מושלמים עבור צבע לחיצי טרי נמשך כל הזמן.

אני לובשת אותם כל הזמן, כמו גם כמו שהם לסיט.

עיניים כמו גם שפתיים

עשיתי את המינימום היחיד על עיני, כמו גם שפתיים.

תלתל לאש מהיר, כמו גם כמה שכבות של מסקרה (זה קוסמטיקה גיבור, סופרסטאר עובי, כמו גם סלסול), כמו גם קורטוב של אייליינר חום כהה על קו המים העליון (רק בשורשים של הריסים) נפתח באופן מיידי את עיני.

לאחר מכן, מילאתי ​​במהירות את הגבות שלי עם Mac Brun Eyeshadow ניצול מברשת זווית, ולאחר מכן רץ ג’ל מוצף להסיר איתם. אני אוהב לעשות את הסר ג ‘ל המצח האחרון מאז זה mellows כל סוג של כתמים כהים יתר על המידה.

לאחרונה, עם זאת לא פחות, אני מרופד, כמו גם מלא השפתיים שלי עם אניה בעירום, ואז עקף אותם עם גוון שפתיים מבריק.

נעשה כמו גם, בתוך פחות משלוש דקות!

פרסומת

זה לא נהדר לעתים קרובות רק לקבל את העסקה שלך עם במהירות, אז אתה יכול לקפוץ ישירות לתוך היום שלך?!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *