מהו מוצר אחד שיפרו במידה ניכרת את העור שלך?

0 Comments

קייט יש את הקסם הזה. ?
הו, זה קל. אני משתעשע בערך בכל הזמן. בהחלט קייט Somerville נגד BAC קרם ניקוי! זה שינה לחלוטין את העור שלי … והחיים שלי. אני נוטה לפריצות, כמו גם כאשר אני לא מנצל את קרם פצעון חזק, pretranatural, את zits לחזור, כמו גם הם חוזרים בכוח מלא.

Anti-BAC כולל 5% בנזואיל חמצן, אשר באמת לא כי חיתוך קצה במונחים של מרכיב מאבק באקנה, אבל השטן של הפרטים אני מניח, שכן יש משהו פנטסטי על ניסוח זה ספציפי כי העור שלי אוהב. ההשפעה היא מיידית כמעט. זה הולך לעבודה ניקוי כל סוג של פצעונים קיימים יש לי, כמו גם נמנע breakouts חדשים לחלוטין. ברצינות, כמו בתוך כמה ימים! שום דבר אחר שגיליתי עובד במקום זה, כמו גם ניסיתי הכל.

פרסומת

אני צריך לזכור לנצל מספיק מזה. אני מעסה שתי משאבות סביב העסקה שלי עם (בכל מקום מלבד העיניים שלי, כמובן!), כאשר בבוקר, כמו גם כאשר שוב בלילה. זה האזור הנפלא שלי לעור ברור ומרוצה. כל דבר פחות משתי משאבות, כמו גם אני פורצת.

דברים אחרים שאני אוהב על מוצר זה? 1) אין לו ריח BP חזק, כמו גם 2) זה שכבות היטב תחת קרם לחות, קרם הגנה, כמו גם איפור. זה כמו כן די פשוט לגלות כמו גם הציע בספורה, כמו גם נורדסטרום, בין שאר המקומות.

פרסומת

מה איתך? מהו מוצר אחד שיפרו במידה ניכרת את העור שלך?

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *