מהו לוח העין המתרחש ביותר?

0 Comments

הייתי בסדורה בסוף השבוע האחרון מקבל תודה לך מתנה לחבר טוב (קיבלתי אותה בקבוק של Nars החדש קטיפה מט גוון העור, כמו גם אתה מבין משהו הוא פצצה dot com כאשר אתה מרגיש הרצון לצאת מיד לצאת, כמו גם לקבל את זה עבור אחד החברות שלך), כמו גם של התוכנית הייתי צריך לעשות כמה גלישה לעצמי, אז אני מכה את המסך המטרופולין ריקבון כי אני הרצון צינור של מסקרה תותח .

גיליתי כי שילוב המטרופולין ריקבון Naked2 יסודות על המסך נראו בעיקר ללא פגע, במיוחד בהשוואה לוחות עירום אחרים, כמו גם אני, למה?

פרסומת

IMO, יסודות Naked2 הוא אחד המטרופולינים המטרופולינים ביותר במוצרי רוקבונים של כל הקו – לעזאזל, אחד הלשטים המגורשים ביותר בכלל. אני מרגיש כמו לוחות העירום השגרתי לקבל הרבה תשומת לב, אבל זה אחד? ללא שם: אני לא יודע … ללא שם: אני באמת לא מאמין שזה מקבל את זה כל כך עשיר מגיע.

זה ארוז עם גוונים נייטרלי מאט, אשר, בשבילי, הם בסך הכל פקודות, כי אני יכול ללבוש אותם כמעט כל יום עם כמעט כל דבר. הם גם נהדר toned, אבל זה לא אומר אתה לא יכול להיות גל חם לגוון, כמו גם עדיין ללבוש אותם. העור שלי חם טרי, כמו גם אני אוהב להשתמש בשילוב זה מאז אני באמת יכול להוסיף עומק כמו גם צורה לעיניים שלי (במיוחד סביב אזור הקפל, כי הקפל שלי לא טבעי כי עמוק) עם חום מגניב כמו גם taupse … משהו על הצלילים קריר יותר בזהירות לחקות את המראה של הצללים בפועל, כמו גם הצללה על צליל העור החם שלי.

לובש את המטרופולין ריקבון naked2 יסודות שילוב ($ 29) על העיניים ..
אל תבינו אותי לא נכון – אני עדיין אוהב את החומים החמים שלי, אבל כאשר אני רוצה ללבוש משהו שאני מבין ייראה נהדר בחיים אמיתיים, כמו גם התמונות, זה אחד הלהטות אני בעקביות לתפוס. זה תמיד מספק את הסחורה, כמו גם אתה מבין על צללים UD – פשוט להתמזג, האחרון כל הזמן ארוך, כמו גם הם ארוזים עם פיגמנט מדי! (כמובן, לאחר ההשפעות הוא קושי איתם, אולם יש שיטות להציע עם זה).

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אם עדיין לא ניסית את זה, כמו גם אתה מחפש קל לשימוש שילוב מט עם גוונים שנראים טבעיים, לבדוק את זה. זה 29 $ עבור 6 צללים, כמו גם מקרה ידידותי לנסוע, כמו גם אתה יכול לגלות אותו בקו לטווח ארוך.

בסדר, cutie patootie! בהערכתך, מהו שילוב eyeshadow underrated זמין כעת? שואל המוח רוצה לדעת!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

נ.ב. אז, כמה התקדמות הקשורות לתינוקות על זה … אני מאמין שדיברתי בשבוע שעבר כי BG, כמו גם אני בנקודה (37 שבועות) כאשר אנחנו צריכים לראות את דוק מדי שבוע, כמו גם אתמול בביקור שלנו, גיליתי שהיא ירדה נמוך למדי, כמו גם אני מורחבת באופן רשמי בערך 1 סנטימטר, מה שמזמין שהיא מתאימה לתשלום מתוך השערים!

עכשיו, בדיוק כאשר זה יקרה, אנחנו לא יודעים, אבל זה מתקרב. זה יכול להיות היום, מחר או שלושה שבועות מעכשיו. אבל, כן, דוק ציין כי אם היא תראה הכי טוב עכשיו, היא תחשבה על מונח מלא.

פרסומת

בשלב מסוים היום אני רוצה לקחת תמונה נוספת של טום חשוף שלי BG יש, כמו גם אני רוצה להקליט וידאו מהיר שלום, רק לה להיות מזכרות …

אני רוצה שהיו לי דברים כאלה לפני שנולדתי, אבל יש לי רק קומץ תמונות של תינוקות. (היי, זה היה הפיליפינים בשנות ה -70).

בחדשות אחרות, התינוק “Go Bag” הוא כמעט לגמרי ארוז. כל מה שאני צריך להוסיף עכשיו כמה חטיפים (כל הרעיונות?), איפור, כמו גם כמה קריאה אור! הולך לעשות את זה היום.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *