הזדקנות באלורה … כמה מדהים זה?

0 Comments

Werk!
כפי שהייתי מדפדף דרך גיליון הצעדה של הפיתוי (למען האנה … הייתי מתמהמה, חחח!), התמונה המדהימה הזאת עצרה אותי במסלולים שלי.

שמו של האשה הוא מאיי מוסק (אמו של אלון), והכיתוב אומר שהיא מודל, מוזה ואמת-מספר (מקף!).

פרסומת

אני לא זוכר את הפעם האחרונה שראיתי תמונה של מישהו באלורה, או באמת כל מגזין יופי גדול, עם “קווי חוויה אמיתיים”.

כמה מדהים זה? אני מתכוון, זה מגזין, אז לא אהיה מופתע אם עדיין היו כמה photoshopping קורה, אבל אתה באמת יכול לראות הכל – מרקם של עורה, את קווי החיוך שלה, הקמטים בין גבותיה לבין הקטמים המדהימים ב פינות החיצוניות של עינו. ביסודו של דבר, הסמנים הקשורים את פניו של מישהו חי חיים ארוכים.

בואו נהיה אמיתיים, מתי אתה רואה תמונות של נשים במגזינים יופי גדולים שבאמת נראים כאילו הם מזדקנים? והיא כל כך לגמרי עובד! אני אוהב את זה.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן

נ.ב. Hiya, חבר. מה שלומך? אני עושה יותר טוב היום מאשר שהייתי אתמול אחר הצהריים, כי אתמול ביליתי חצי יום על רופא השיניים של מקבל ארבע (!) סתימות בצד הימני העליון שלי.

פרסומת

מצד אחד … לסת שלי היא עדיין קצת כואבת. מצד שני, אני שמח לדווח כי לא לשפוך דמעה אחת במשרדו של רופא השיניים. לא אחד. הייתי רגוע מזעזעת כל הזמן, וזה היה הראשון בשבילי.

אני כמעט חגגתי את הניצחון הזה עם Ulta לרוץ לאחר מכן כי אני reeeeeally רוצה לקבל קרן ללבוש טרי ללבוש L’Oréal, אבל הבטן שלי התחילה להתגלות (המחאה לקח כמעט שלוש שעות).

בכל אופן, מתגעגע אליך. האם יש לך שבוע טוב עד כה? האם הזכרתי שאנחנו גם בעיצומו של נהר אטמוספרי כאן, וזה כבר שופך במשך ימים?


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *