מופע אפייה בריטית נהדרת כל כך מסובכת עכשיו

0 Comments

אני מבלה הרבה של זמן קטן יקר אני מקבל לשבת על הספה ולתת המוח שלי לשוטט נהנה העונה החדשה של אפייה בריטית מופע על נטפליקס…

האם זה רק לי, או לעשות את האתגרים העונה הזאת נראה מסובך מדי וסוג של מטורף? בגלל אחת הסיבות שהייתי אוהב ליהנות מהתוכנית היא שזה נתן לי רעיונות לדברים שאני יכול לעשות, כמו עוגות ועוגיות שמעולם לא ראיתי קודם, אבל הם היו בדרך כלל דברים שהרגשתי שאני יכול להתמודד.

פרסומת

עכשיו, אם כי, חלק מהאתגרים הם משוגעים, כמו במקום שבו הם צריכים לעשות אפוי לתלות נברשות לחם גלובס שוקולד עם עוגות שכבות בתוכם.

בעונה זו היא גם הראשונה עם שבוע טבעוני, אשר, מנקודת מבט טכנית, מרתק לי, כי מעולם לא הבנתי שאתה יכול לקבל את זה סוג של להרים בלי ביצים וחמאה, אבל עדיין … מתי אני באמת הולך לעשות עוגת חגיגה טבעונית?

יש כל כך הרבה דברים על המופע עכשיו שאני לא יכול לראות את עצמי אי פעם לאפיץ כי הכל פשוט כל כך מסובך. אני לא יודע … אולי ההופעה היתה על כל כך הרבה זמן שהם הרגישו כאילו הם היו צריכים לקבל מטורפים ולחסוק את עצמם, אבל אני מתגעגע לימי ברי טוב, כאשר המתמודדים היו אופים דברים שיכולתי, אולי לטפל, כמו שחור עוגת יער, עוגה טפטוף או מגש אופים.

פרסומת

אה! קח אותי בחזרה לזו, זמן טוב יותר!

מכור לערער את השכונה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *