מה זה דבר אחד עשה הרבה יותר את העור שלך גרוע יותר?

0 Comments

אני אומר blergh כדי breakouts!
אני אגיד לך דבר אחד אני אף פעם לא הולך לעשות שוב … למרות, אתה יודע מה? ביופי, אחד לא צריך לומר לעולם, כי אתה פשוט לא (haha, אומר את זה הרבה יותר זמן, קארן!) יודע איך אתה מרגיש כמה חודשים או שנים, או מה יהיה באופנה בכל רגע נתון , אז אני אגיד לך דבר אחד אני בטח לא הולך לעשות שוב. אני בטח אף פעם לא הולך לעשות עוד משוגע מקיף רב צעד טיפול העור.

ניסיתי אחד בדצמבר האחרון וינואר. השתמשתי במספר סרום, טונרים וטיפולים, הן בבוקר והן בלילה, ואני חושבת שזה היה רק ​​תוקפני מדי בשביל הפנים שלי. התחלתי לפרוץ במקומות שאני אף פעם לא פורצת, והפנים שלי פשוט כואבות, כמו כל הזמן. אפילו יישום קרם היה כואב. בנוסף, המשטר היה זמן רב מדי! הרגשתי כאילו אני תמיד בשירותים מחכה שמשהו יבש כדי שאוכל לשכב עוד משהו אחר.

פרסומת

בחודש פברואר, עזבתי את השטויות. שמונה שבועות חלפו, אשר חשבתי היה מספיק זמן כדי להעריך אם השגרה עובדת (וזה לא היה עובד, זה בטוח), אז אני מזדקן הכל בחזרה וחזרתי להשתמש במוצרים ובקווי יש לי טוב מזל עם בעבר.

הנה מה שאני משתמש בחודשיים האחרונים …

בוקר

ניקוי עדין – Avene Tolrrance Extrême קרם ניקוי, אשר אני לנגב עם washcloth כותנה בסיסית

Benzoyl חמצן קרם – קייט Somerville נגד BAC קרם ניקוי (אני ממתין עד העור שלי יבש לחלוטין, ולאחר מכן להחיל ארבעה משאבות בכל הפנים שלי)

קרם לחות / קרם הגנה All-In-One – קלרינס יוצא תוספת יום עבור כל סוגי העור, ו / או שיכור פיל אומברה טינט (אני פחות מחבב פיל שיכור אחד, אני לא חושב שזה לחות כמו קלרינס)

עֶרֶב

מסיר איפור מבוסס שמן – אני משתמש כעת את אחד על ידי tatcha כי היה לי את זה וצריך כדי לסיים את זה. הייתי משתמש ב”טטה הארפר “אחת לפני כן. בכנות, אני לא חושב שאתה צריך ללכת מפואר עם צעד זה בכלל.

ניקוי עדין – Avene Tolérance Extrême קרם טיהור ו Washcloth כותנה בסיסית

חומצה טונר – ביולוגיק recherche p50 1970 (ההייפ הוא אמיתי! אני מחכה עד העור שלי יבש לחלוטין לפני החלתו עם כרית כותנה)

קרם לחות – קלרינס מיצוק נוסף לילה (הדבר האחרון שאני עושה לפני השינה, אחרי שאני משתמש בטונר)

אז, כן, הרבה פחות אינטנסיבי רב צעד טיפוח העור שגרת על הבחורה הזאת עכשיו.

(אתה צריך לראות את זה לפני!)

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

פרסומת

מכור ידידותי לשכונה שלך,

קארן

נ.ב. Tgif.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *