אלה NYX פו לבנים לבנים Eyeliners יש רמז של צבע מעולה

0 Comments

שלושה של חמש nyx פוקס לבנים לבן eyeliners ($ 7.99 כל אחד, מוצע עכשיו)
אייליינר לבן אינו האויב שלך; זה החבר שלך!

ובכן … במצב של חלבונים פו של NYX, זה פו שלך, אבל זה מאוית F-A-U-X, לא F-O-E, כמו האויב שלך משושעת בן תמותה.

פרסומת

סֵמַנטִיקָה.

אלה רך $ 7.99 עיפרון הם הציעו עכשיו בשמונה גוונים פסטל גוון קלות המיוצר להאיר את העיניים. אתה יכול לקו את המכסים שלך איתם, או ללבוש אותם לאורך קו המים התחתון שלך או בפינות הפנימיות (או כל שלוש שיטות אם אתה מרגיש sassy).

מלמעלה: Mintcream, וניל, כמו גם דבש
הצבעים אינם נבדלים להפליא, כמו גם הם לא פשוטים מיד לספר בנפרד. כמו, אני אפילו לא יכול להגיד אם אני משתמש במנטה, כחול תינוק או לינר צהוב, אלא אם כן אני נראה מקרוב מאוד, אבל רמז של גוון עושה אותם קצת פחות stark מאשר אניה לבן טהור.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

ואת המטרה העיקרית שלהם, אחרי הכל, הוא מבריק, לא הוספת צבע.

צוּף

רכיבים
(מצעים)

Isododecane, Trimethylsilxysilicate, פוליאתילן, שעווה סינתטית, dimethicone, polybutene, סיליקה, קפריליק / קפריק טריץ ‘, סטארלקוניום הקטליט, אלומינה, פרופילן קרבונט, polyglyceryl-4 diisostearate / polyhydroxystearate / sebacate. עשוי להכיל: טיטניום דו חמצני (CI 77891), תחמוצות ברזל (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Chromium תחמוצת Eco-Friendlies (CI 77288), מנגן ויולט (CI 77742), Ultramarines (CI 77007), צהוב 5 אגם ( CI 19140)

הם אטומים, רכים, שמנת, נוחים כמו גם בערך ארבע שעות לפני שאני דרישה להחיל אותם מחדש. הם לא עושים את העיניים העליות שלי רגישות לקרוע, או, וזה מדהים. כן, אני ממש בררן על הספינות שלי מאז רבים מהם לעשות את העיניים שלי לקרוע, אבל אלה לא.

פסק הדין

אני באמת אוהב את זה הרבה! ההשפעה הבהירה היא fab, אבל אני מאמין שהם לוקחים קצת זמן להתנסות עם עד כמה בדיוק איך אתה רוצה ללבוש אותם. בשבילי, קצת לאורך קו המים התחתון היא השיטה ללכת.

פרסומת

אתה יכול לגלות אותם עכשיו ב Ulta, כמו גם בכל מקום nyx נמכר.

מכור ליופי הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *