הנוזל האגדי של שעון חול ליטוש הרבה יותר על תחביבים דברים בישלתי

0 Comments

כמו זה.
זהו אחד מאותם עסקה עם מוצרים שאתה צריך להיות בשלב מסוים, כמו גם חשיבה להעריך. שמירה על זה, אם הגנה מלאה היא ריבה שלך, לשמור על הליכה של גברת. עם זאת, אם אתה מחפש קונסילר כי לא נראה כבד, כמו גם נשאר מתוך קווים בסדר, להוסיף צעיף שעון חול ליטוש נוזל לרשימת המשאלות שלך בהקדם האפשרי!

עבור העור שנראה כמו עור

זה קונסילר נוזלי למחצה עם מפריך כף הרגל, כמו גם זה מוצע בשש גוונים באוסף ארוך טווח. כי זה שעון חול (אשר מרמז יקר), זה לא בדיוק תקציב, כך צינור הוא 36 $. אתה מקבל נוסחה זה לגמרי ללא הרבה דברים, כולל …

פרסומת

פרבנס

נִיחוֹחַ

גלוטן

סולפטים

ננפרטקטורות

Phthalates

צבעים סינתטיים

Gmos

ניסויים בבעלי חיים

אני מנסה להפחית את כמות המוצרים עם phthalates באוסף האיפור שלי (הנה למה), שהיא אחת הסיבות העיקריות למה אני לנצל אותו. אני גם אוהב בדיוק איך זה חיה בכיסוי דברים בזמן עדיין נראה טבעי.

אני לובשת את חול הגוון מתחת לעיני, סביב האף שלי, כמו גם בזוויות הפה שלי (אני nc42 ב- Mac, אגב). במקרים מסוימים אני להגדיר את זה עם קצת Mac mineralize skinfinish אבקה טבעית, כמו גם במקרים מסוימים אני לא. כך או כך, העור שלי נראה כמו עור אמיתי, שהוא האסתטי שלי כיום כי יש לי קצת סובלנות קצת עבור משהו אטום או כבד.

האם אי פעם ניסית YSL של Touche Aclat? מוצר זה דומה, עם זאת הרבה יותר פשוט להתמזג, כמו גם אני מאמין שזה נראה הרבה יותר טבעי. זה שווה את הזמן שלך כדי לדבוק במהלך הביקור הבא שלך שעון חול. אני בדרך כלל restock בסדורה, אבל Ulta מביא גם את הקו.

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

כמה מחשבות רבות הרבה יותר על תחביבים

ובכן, אנחנו שלושה חודשים לתוך 2022, כמו גם אני עדיין בחיפוש אחר תחביבים חדשים.

אני שמרתי לקרוא רק בשביל הנאה, כמו גם וואו! זה יוצא מן הכלל בדיוק איך קריאה רק כמה דקות בשביל הכיף יכול לשנות בדיוק איך אתה מרגיש. אני מגלה את עצמי עכשיו תשוקה. כמו, אני מרגיש פיזית אם אני נמנע הזמן הקריאה שלי בשביל כיף. זה עושה אותי מאושר, אז אני הולך לשמור את זה.

ללא שם: ניסיתי משהו חדש בשבוע שעבר. בחרתי בפאזל בחנות ספרים אזורית בעיר, קופרפילד, כמו גם שמחה בו כל כך הרבה. יש משהו מאוד מדיטטיבי על חיפוש חתיכות. קונור סייע לי כשהיתה במצב רוח.

אני לא יכול לחכות לעשות עוד אחד, אם כי אני רוצה שתהיה איזה סוג של שירות כמו ספרייה עם פאזלים. אני יכול לראות את עצמי נכנס לתוך זה, אבל הדבר האחרון שאני דרישת הרבה יותר דברים בבית שלי, אתה יודע?

דבר אחרון. אני מבשל את השיטה שלי עם ספר בישול!

A bit backstory: I utilized to like baking as well as cooking, however last year, it bummed me out.

במשך 2021 רבים, שנאתי – כמו מלא עליז – עושה מזון. הייתי מוקדם מאוד להיות בבית, כמו גם לבשל כאשר כל סגור בשנת 2020, אבל אחרי כמה זמן התחלתי להרגיש כאילו אני מטפל במשרה מלאה באזור המטבח מבלי להבין את זה. Last year, I was totally over it, as well as I’d get upset each time I had to cook, particularly at dinner (I phone call it “dinner rage”).

Anyway, I just recently started cooking new dishes, as well as it’s assisted me to feel less rage-y. לצחוק בקול רם. Here’s a couple things I made of “The simple Filipino Cookbook” by Roline Casper.

Beef Picadillo (Giniliang Na Baka) with ground beef, tomato sauce as well as raisins
Easy Sauteed Shrimp (Ginisang Hipon) with shrimp, bok choy as well as seasame oil.

פרסומת

Happy Friday to you, as well as I hope you had a excellent week!

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *