שני $ 22 נוזלים נוזלים ראויים כנפיים

0 Comments

קל לשימוש ולא להפסיק אותך.
אני הסתדרתי קשה במשך שעה על סדק של שחר, ואז התקלח במים חם מספיק כדי להמיס עצמות, ואז אני gallivanted במשך יום שלם לובש שחור צבעוני חתול סטייה עמיד במים נקודה נוזלי עין על ידי ריקבון עירוני, ו אף פעם לא הסתכלתי במראה וחושבת, “איי, ברוטו … אני בטח צריכה לקחת את זה”.

אני עכשיו 100% משוכנע שאני יכול להזין את הפירמידה הסופית שלי (עם כל החברים שלי קיטי, כמובן), לחקור את afterworld במשך 2,000 שנים, ולאחר מכן להתגלות עם עין החתול שלי נוצץ, מבריק, שחור ו לגמרי שלם. כן, אניה זה הוא רציני.

פרסומת

זה נמשך עוד ועוד.
ראשית, אני צריך לומר שאני מאוורר לינר נוזלי קליניק דרך דרך עד כמה קל לצייר קצוות חד עם קצה העט שלהם גמיש. אני גם אוהב כי הנוסחה שלהם לא נזלת וגם הולך בדיוק איפה אני רוצה שזה ילך. IMO, זה הכולל הטוב ביותר נוזלי אניה מסביב, אבל אני חושב UD סטייה הוא כמעט שווה כמעט באותה מידה. הוא תואם את המצב האיקוני של קליניק, וזה בדיוק כמו קל לשימוש, אבל המראה הסופי יש אפילו יותר oomph. זה יותר או יותר מאשר קליניק, גם עם גימור ברק גבוה נגד דמי-מאט של קליק, אז זה שואב תשומת לב בדרך של קליניקה לא.

מעניין, שניהם גם הם גם 22 $.

UD של מתייבש מהר יותר, אז אין לך די הרבה זמן לתקן כנפיים wonky, אם כי אתה תמיד יכול לתקן אותם עם Q- קצה טבול מסיר מבוסס שמן, כמובן, או לעשות מה שאני עושה, וזה רק תגיד, “Eff זה” וללכת עם זה, בנאדם. לא הכל חייב להיות מושלם, ורוב הזמן אף אחד לא שם לב בכל מקרה, אלא אם כן הכנפיים שלך, כמו, לגמרי בניצב, חחח!

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

בסך הכל, אני ממליץ על קליניק אחד אם אתה רוצה אניה נוזלי שחור עדין זה לגמרי foolproof, ואת UD אחד אם אתה רוצה לעשות הצהרה נועזת יותר.

כך או כך, אם כי, אתה לא יכול להשתבש.

פצצה לחם בסוחר ג’ו

עכשיו זה ביטוי שמעולם לא חשבתי שהייתי מסוגלת, שכן כמעט את כל הלחם הפרוס, אי פעם קיבלתי מ TJ (למעט בריוש) לא היה שום דבר טרגי.

Hella טוב

לחם חיטה אורגני שלהם הוא לגמרי שווה את כל carbs. עבה, נמס-ב-הפה פרוסות הטעם תוצרת בית ויאס. אין כאן לחם קרטון עצוב כאן. הלחם הזה הוא טעים ישר מתוך התיק או קלוי.

הבוקר קלטרתי אותו ומריחה אותו עם חמאת בוטנים שמנת ובננות פרוסות, ואיום חם אם הפה שלי לא להשקות רק לחשוב על זה …

אל תשכח למתוח!

אני לא טבעי אדם בנדי, אז אני בשמחה לדלג על מתיחה, אבל אני מנסה לעשות את זה יותר בדרך כלל כי כשאני מכריח את עצמי כדי למתוח כמה פעמים בשבוע, הגב שלי, שלל ואת הירכיים מרגיש טוב יותר ופוגעת פָּחוּת.

Anywho … אחד המטרות שלי השבוע הוא למתוח במשך 20 דקות לפחות שלוש פעמים, ואת מתיחה קטעי וידאו כמו זה עבור ירכיים הדוק להפוך את הזמן לעבור במהירות. עשיתי את הסרטון הזה אמש לפני השינה והתעוררו להרגיש כמו אדם חדש לגמרי.

הולך לעשות את זה שוב הלילה!

פרסומת

האם אתה טוב על מתיחה?

שכונה ידידותית שלך מכור יופי,

קארן


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *